Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En Julehilsen fra Hong Kong

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg lige en Julehilsen fra Hong Kong. Det er svært at afslå så gode Julegaver Skype-BigSmile   

God dag,

Jeg er en privat Investment manager i en af de velrenommerede banker i Hongkong. Selvom dette medie (internettet) er blevet stærkt misbrugt, vælger jeg at nå dig igennem det, fordi det stadig den hurtigste kommunikationsmiddel. Jeg kan forsikre dig om, at denne transaktion er 100% risiko frit og lovligt at begge parter bliver en insider i banken.

Men denne korrespondance er privat, og det skal behandles strengt fortroligt. Transaktionen indebærer overførsel af et depositum fond på i alt € 27.000.000.00Million (Twenty syv millioner euro) til dig i den mest lovlig måde. Efter modtagelsen af Deres svar, vil jeg give dig alle detaljer om, hvordan virksomheden vil blive henrettet, og også bemærke, at du vil have 50% af ovennævnte beløb, som din andel, mens 50% vil være for mig Kontakt mig på min private e-mail-adresse: wangxiquaan@--- Med venlig hilsen, Wang Xiquan (ICBC Bank) Industrial Commercial Bank of China Limited Hongkong Branch.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op, vilken gave 😂😂😂
Men jeg fik lige det samme i gave 😂😂😂 måske vi kunne mødes og finde ud af, hvad vi skal bruge alle vores penge til 😅😅

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har først opdaget nu, at jeg har fået samme tilbud.

Mon der er begrænsninger på, hvor mange vort ven fra Hong Kong vil hjælpe?

dbh.

Brian

Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også fået den, og tænker på om man skal skynde sig hvis det tilbud er et ”først til mølle tilbud”

Dog er jeg lidt betænkelig, for jeg ved ikke om det er min virksomhed han vil henrette J. Nå men for 50% af 27.000.000.00Million Euro har jeg jo et godt fundament til starte en ny.

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er sørme også kommet i min mailbox. Gad vide om det er først til mølle eller hvordan der arbejdes? :-)

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)