Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra sommeren 2016 skal du bekræfte køb på nettet med SMS kode

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Det kan måske så være medvirkende til, at MobilePay får et boost, når kunderne alligevel skal have fat i deres smartphones?

tvivler - det er for dyrt for de fleste shops og en slags nødløsning -

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Det kan måske så være medvirkende til, at MobilePay får et boost, når kunderne alligevel skal have fat i deres smartphones?

tvivler - det er for dyrt for de fleste shops og en slags nødløsning -

Hvorfor mener du, at det er for dyrt? Og hvad mener du med "nødløsning"?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Cookie - John Hannover:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Det kan måske så være medvirkende til, at MobilePay får et boost, når kunderne alligevel skal have fat i deres smartphones?

tvivler - det er for dyrt for de fleste shops og en slags nødløsning -

Hvorfor mener du, at det er for dyrt? Og hvad mener du med "nødløsning"?

for dyrt ved vel alle der bruger dem - abonnement til online shop + kreditkortgebyr for alle som visa/master osv som ikke er dankort tilknyttede

Nok den dyreste samlede ordning i DK

Nødløsning - fordi ingen alvorlig shop KUN kan ha mobilpay  og slet ikke andre - Mobilepay var en god ide men jeg tror ikke på den fremadrettet - lad os tales ved om 4 år

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Cookie - John Hannover:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Det kan måske så være medvirkende til, at MobilePay får et boost, når kunderne alligevel skal have fat i deres smartphones?

tvivler - det er for dyrt for de fleste shops og en slags nødløsning -

Hvorfor mener du, at det er for dyrt? Og hvad mener du med "nødløsning"?

for dyrt ved vel alle der bruger dem - abonnement til online shop + kreditkortgebyr for alle som visa/master osv som ikke er dankort tilknyttede

Nok den dyreste samlede ordning i DK

Nødløsning - fordi ingen alvorlig shop KUN kan ha mobilpay  og slet ikke andre - Mobilepay var en god ide men jeg tror ikke på den fremadrettet - lad os tales ved om 4 år

vh John H

Så forstår jeg hvad du mener.

Men der er vel ingen shops, der KUN har MobilePay. Vi snakker om det som et supplement til betalingsmulighederne - altså et ekstra tilbud.

Men må så også samtidigt erkende, at jeg endnu ikke haft én eneste, der har brugt muligheden i den måneds tid, hvor jeg har tilbudt det.

Troede faktisk, at det var mere brugt, men åbenbart kun IRL.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

enig jeg tror de fleste har MP som supplement. Jeg så, at f.eks. Wupti, hvis man vælger MP og har tilknyttet andet end Visadankort, plopper besked op om, at de ikke tager Mobile Pay hvis man ikke har et dankort tilknyttet - og at man nemt kan tilknytte et dankort hvis man vil - men de vil ikke af med både dyr betaling til MP OG gebyr for master eller andet internationalt. Ret forståeligt. Det er rigtigt dyrt at modtage penge ellers, og de skal jo konkurrere på prisen. 

Det er nok samme som, at man ofte kan vælge dankort/visadankort uden gebyr, eller at betale med master o.l. mod et eller andet gebyr

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Fra sommeren 2016 skal du bekræfte køb på nettet med SMS kode. Hvad siger i andre til det? Findes der ikke en bedre løsning og vil det ikke få en masse til at falde fra?

Nyheden er her http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/30310930

Jeg gør det allerede i Frankrig hvor jeg bor, men det er vist noget som min bank har indfort, det virker upåklageligt og tror næppe at nogen vil springe fra

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

enig jeg tror de fleste har MP som supplement. Jeg så, at f.eks. Wupti, hvis man vælger MP og har tilknyttet andet end Visadankort, plopper besked op om, at de ikke tager Mobile Pay hvis man ikke har et dankort tilknyttet - og at man nemt kan tilknytte et dankort hvis man vil - men de vil ikke af med både dyr betaling til MP OG gebyr for master eller andet internationalt. Ret forståeligt. Det er rigtigt dyrt at modtage penge ellers, og de skal jo konkurrere på prisen. 

Det er nok samme som, at man ofte kan vælge dankort/visadankort uden gebyr, eller at betale med master o.l. mod et eller andet gebyr

vh John Hannover



jeg betaler et månedligt gebyr og pr. transaktion uafhængig af købers tilmelding af betalingskort til mp

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)