Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sponsere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan finder man nogen der vil sponsere ens blog? :)
Og er der nogen der har ideer til hvordan jeg kan gøre min blog bedre?:)
Ville blive glad for at hører jeres mening.
http://livetsommelissal.blogspot.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle gange bliver man selv kontaktet af nogle der vil sponsorere ens blog. Ellers må du selv gøre opsøgende arbejde og finde nogen, som du mener du kan hjælpe med din blog. Du skal også regne med at hvis de giver dig et sponsorat på 1 kr., så skal du til gengæld med din blog være i stand til at generere salg hos dem for 10 kr. 

Jeg kan se du har under 10 indlæg på din blog. Normalt kræver det at du har en del flere indlæg, mange følgere og helst over 200 unikke besøgende pr. dag. Du skal også gerne interagere med dine læsere på sociale medier, som Facebook eller instagram

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du skal få lavet nogle sociale profiler til din blog og dele dine blogindlæg hertil. Det giver dig flere besøgende.

Ellers vil jeg anbefale at du får dit eget domæne, da det er mere professionelt end et subdomæne. Jeg ville også købe et webhotel med tilhørende domæne og så installere Wordpress, som du så kan blogge på. Det gør det nemmere hvis du senere gerne vil flytte bloggen eller vil skifte adresse. Jeg vil nok anbefale dig at vælge enten Meebox eller Unoeuro, hvor du kan få domæne og webhotel for under 200 kroner om året. Se evt. denne guide.

Herudover ville jeg også få organiseret dine indlæg i kategorier og få kategorierne op i en menu, så dine besøgende får mulighed/lettere ved at læse flere indlæg. Gerne også sådan en "lignende indlæg" blok. Det får dine læsere til at blive på siden længere og læse flere indlæg. 

Når man har en personlig blog, tænker jeg også du måske skal præsentere dig selv lidt mere på bloggen, så læserne får et mere personligt indtryk af dig?

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Melissa

Jeg kigger normalt aldrig på links som ikke er aktive og jeg forventer som udgangspunkt også, at folk skriver lidt mere om sig selv og om, hvad de ønsker, forventer - og selv vil bidrage med!

Nå, jeg retter lige mig selv:Stik mod hvad jeg havde forventet, har du jo allerede fået nogle relevante svar.

Held og lykke med det.

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du også skulle overveje Affiliate Marketing? Det er jo et netværk hvor du finder virksomheder du gerne vil skrive om og hvis dine indlæg så fører til salg, får du en lille provision (f.eks. 10-15%). Her vil du så kunne finde de varer du skriver om og som jeg alligevel kan se du linker til - og så indsætte et affiliate link i stedet. 

Det er jo også en måde at tjene penge på din blog, blot hvor du finder sponsorerne i stedet for at de finder dig. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)