Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger artikel oversættere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nuuk
Tilmeldt 10. Sep 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Arctic Technology & Networks Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg leder efter en 2-3 personer, som kunne være friske på at oversætte en 1-3 artikler dagligt på mellem 100 og 1000 ord. Artiklerne handler om teknologi, it og tech. De er skrevet på Engelsk og skal læses igennem, forståes og skrives på Dansk. Det er derfor nødvendigt at du er ret god til Engelsk, og at du interessere dig for Tech nyheder.

Kunne dette være noget for dig, så vis mig hvad du evt har lavet før og vi kan tage en snak om hvad du skal have for det 

Fra Lipa
Tilmeldt 17. Dec 15
Indlæg ialt: 32
Fra  OLM Business Solutions Skrevet kl. 04:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Morten Carstensen her fra OLM Business Solutions på Filippinerne. 

Vi tilbyder oversættelse, telemarketing og anden outsourcing

Se vedlagte om hvad vi tilbyder. 

4265.OLM Business Solutions presentation, Danish.pdf

Vi har en del raske danske fyre herude der laver IT samt oversættelses opgaver og websites. De har lavet oversættelses projekter for ambassaden og andre freelance opgaver. Google translation er naturligvis ikke i brug, kun hvis der er visse sætninger der kræver lidt hjælp udefra. Alt text er oversat direkte i "hånden" uden hjælp udefra. 

Vi arbejder billigt og effektivt.

Er dette et fast job kan vi måske kigge på en fast uge eller månedstilbud for at gøre det billigere.

Du har måske et budget i tankerne for jobbet allerede?

Vi ser frem til at høre mere. 

Med venlige hilsner, 

Morten Carstensen / Skype morten_carstensen / email mortencarstensen1@gmail.com 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Carstensen:
Google translation er naturligvis ikke i brug, kun hvis der er visse sætninger der kræver lidt hjælp udefra.

Mener du seriøst, at I bruger Google translate som backup, når jeres egne evner ikke slår til?

Hans

Tilmeldt 21. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kunne godt være interesseret i et samarbejde og har sendt dig en privat besked.

Med venlig hilsen

Per Jacobsen
PJ Korrektur

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)