Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal mig god webshop med endnu bedre app?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går efter en standardløsning men ikke Shopify og lignende, jeg er lidt mere ambitiøs - se nedenfor: 

-dens app skal være fed og funktionel !

-den skal i funktion og fremtoning og "feel" være troværdig for det krævende segment af danske/nordiske forbrugere... 

(det er ikke ungdomsskoleelever i Nørre Snede som er min målgruppe:-) 

Er der nogen bud/erfaringer mht. system osv.?? 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg hjælper pt en kunde med en Magento løsning, som vi ligger en Mobicommerce App oven på.

Og når det kommer til Shop løsning så går man jo sjældent galt i byen med en Magento løsning. Og Mobicommerce virker faktisk også fornuftig på mig - så det kunne måske være en mulighed for dig også.

//Morten

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du nu er mere ambitiøs, hvad er det så du ikke får i Shopify. Hvad har målgruppen du ikke går efter med valget af det system du ønsker at bruge?

Har du en speciel type produkter du vil sælge?

Er der særlige funktioner du ikke kan finde i Shopify?

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, altså udover avancen - jeg mener Shopify er dyr på sigt? 

jeg tænker at alle de designløsninger jeg har set er lidt amerikanske i udtrykket - jeg har svært ved at kunne konkretisere det - måske tager jeg fejl - jeg har Shopify i forvejen til et andet projekt, og jeg tænker bare at fra køb af produkt til ned i kurv og så tjekke ud - jamen det kører fint men det er ikke nogen wow oplevelse. 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror systemet er mindre afgørende for wow effecten, man er jo rimelig fri til at designe sine egne sider som man har lyst til, med de begrænsninger systemet har.

Jeg læste en artikel den anden dag hvor en Magento shop ejer flyttede til en mere simpel Shopify shop http://www.ecommercefuel.com/shopify-vs-magento/ 

Resultatet var en 41% bedre convertering,  man kan diskutere om man kunne have opnået den samme i en magentoshop det kunne man sikkert.

Men du har ret avancen kan blive dyr, specielt, hvis man har en stor omsætning, men så er der jo alternativer, som feks Shoporama,Dandomain, Weebio og Smartweb, hvis altså at du ønsker at fortsætte i den hostede verden

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bryan Johansson:
Jeg tror systemet er mindre afgørende for wow effecten, man er jo rimelig fri til at designe sine egne sider som man har lyst til, med de begrænsninger systemet har

Bryan har helt sikkert en pointe her - jeg tror ikke at du skal vælge Shopify fra, blot fordi du er nervøs for at du ikke kan styrer designet - her er det ikke så meget det underliggende system der giver begrænsningerne.

Bryan Johansson:

Jeg læste en artikel den anden dag hvor en Magento shop ejer flyttede til en mere simpel Shopify shop http://www.ecommercefuel.com/shopify-vs-magento/ 

Resultatet var en 41% bedre convertering,  man kan diskutere om man kunne have opnået den samme i en magentoshop det kunne man sikkert.

Og her hedder artiklen bl.a. "The Results of our $50,000 Redesign" - så skal vi ikke gætte på at det med de 41 % mere skyldes redesign en valg af platform. Så længe du holder dig til de gængse platforme, så er det meget sjældent at det er platformens skyld hvis shoppen ikke konverterer.

//Morten

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for forskelligt input...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)