Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Justering af timepris

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Nogen der har erfaring med hvordan man mindst smertefuldt justerer sin timepris overfor nuværende kunder. Fremtidige kunder osv. er jo lette nok :) Men tænker på de faste kunder som de seneste 3 år har haft samme timepris på mit arbejde. Jeg vil gerne justere min timepris op fra 750,- til 800,- i timen. Men da det er første gang jeg skal prøve dette, kunne jeg godt tænke mig at høre andres erfaringer...

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du tilbyder de gode kunder at fortsætte til den gamle pris, mens de besværlige får den nye pris fremover. Falder de besværlige har, erstatter du dem med nye kunder til den nye pris.

800 er i øvrigt for lavt, hvis du aldrig har hævet dine priser og i øvrigt har travlt. Prøv 1000 og se, hvad der sker.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer bare at fortælle de eksisterende kunder, at prisen er steget.

De kunder, som forstår værdien af at bruge mig, holder fast. 

De, der ikke forstår værdien af at bruge mig, vælger en anden leverandør

Jeg vil helst bruge min tid på de, der forstår værdien.

Hans

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige selv sendt mail ud til mine kunder om, at min timepris stiger pr. 1/1-2016. Egentlig har jeg ikke noget problem med at gøre det, for jeg synes i forvejen at mine priser er særdeles rimelige (og jeg kan stå inde for prisen). Dog gjorde jeg nu det, at jeg denne gang slog to fluer med ét smæk: én mail til hver kunde, indeholdende et digitalt julekort med tak for samarbejdet i indeværende år - og så en notits om ny timepris pr. 1/1-2016. Det gør det lidt mere "spiseligt" ;-).

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er en god idé... Tak for dette :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)