Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video Overvågnings firma

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

dkclassicdesign:

sikkerheden er der er kode på hvert enkelt kamera så vis man vil logge på kameraet skal man have koden



Ja, men er denne sikret mod brute force attack?

Hvis ikke der er en begrænsning på antal loginforsøg f.eks. - Så kan jeg sætte et computerprogram til at knække koden.
Og før eller siden VIL der blive låst op.


Når det så er sagt, så syntes jeg at det er en super god idé. Er selv bidt af sikkerhed, og syntes det er super spændene hvor meget gear, som man kan få i den branche. Intelligente ruminddelte alarmer, røgkanoner, laserhegn osv. God vind med det :)

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage et kig på fx Amazon UK... Det du vil sælge findes jo til langt under halvpris allerede. 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Den som giver mig 1 stjerne, må meget gerne uddybe hvad jeg tager fejl i ... - Det var nu et ret sagligt råd....

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for dit svar Jeg er helt ny her på Amino så ved ik lige hvordan det point system virker for ellers havde du da fået max antal stjerner for dit svar for er rimelig relavant, 

Det her er deres procedurer mod sikkeheds fejl det er en seriøs producent der også producere de helt dyre  produkter til genkændelse af ja alt hvad man nu kan sammenligne nummerplade,ansigter ,krops statuer og de har efter deres egne oplysninger 5400 ingenøre ansat i koncerne ud dem er 2000 software ingeniøre,

Og jeg har valgt at det skal være det mærke fordi de ikke satser helt vildt på wifi kameraer for lige meget hvad folk siger så er et wifi kameraer da fint nok til nogen der vil have overvågning men jeg har selv installeret der hjemme

fordi jeg ik vil have stjålet mine dyre ting så vil jeg ik sælge et produkt jeg ved uden at have kigget på kameraet så er det på wifi så kan jeg godt finde en måde og slå det fra

Jeg er uddannet tømrer så vis jeg er sikker på jeg kan gøre det med min uddannelse så kan en tyveknægt jo også lære det :)

  

http://overseas.hikvision.com/europe/about_437.html

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen
125 pund plus forsendelse for et Hikvision 3mp dome kamera står de til på amazon,
Kontra 600kr du skal vist lige prøve lommeregneren igen men er entaget slet ikke relavant,
Jeg vil sælge en samlet løsning som jeg ved bare virker sådan en som jeg kunne finde på at købe selv vis den var der løsningen
Derfor jeg gerne ville have råd fra andre om hvad der kunne gøre mit produkt kunne fejle for det skal det ikke for så gider jeg slet ik sælge det men mit eget system har virket i et år nu uden et nedbrud eller andre problemer og det er jeg tilfreds med at ville sælge..

Betaler jo 5000 for en ny Iphone det kan da godt være det er mange penge men når jeg er strøget ud af butikken har jeg jo lagt det bag mig,
Købte engang sådan en windows lumia for 1500 kun fordi jeg er elektronik tosse og den var rigtig billig på DBA så slog til og kunne jo
bare sælge den igen for 2000 når jeg hsvde prøvet den
for var jo ikke fordi det var en overvejelse i at skifte min Iphone ud
Efter 5 min med
den sad jeg jo med følelsen af bare at være blevet snydt for fuldskrue vis jeg vil have noget der ikke virker men kan ringe og sms napper jeg da sådan en samsung til 99 kr som vi har købt et par gange når jeg har været på ferie med nogen af mine kammerater så vi kan fange hinanden uden
priser...

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Bendiksen | DEBEO.dk:

Den som giver mig 1 stjerne, må meget gerne uddybe hvad jeg tager fejl i ... - Det var nu et ret sagligt råd....

Nå blev jo nød til lige at finde ud af det med de stjerner 

for kunne da ik passe jeg skulle til at læse om hvordan man bruger et forum men er fordi jeg ik har været medlem i over 3 måneder så

er den funktion ikke tilgængelig for mig..

Fra Vejle
Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt efter hvad det er for et Hik Vision kamera du har kig på, så er pris forskellen nok ikke helt så stor som du regner med. 

Et Hik Vision dome kamera på 3 mp, kan købes hos danske grosister til ca 800 kr. 
Så det vil da klart være at anbefale i forhold til hvis du skulle få nogle defekter eller få brug for support.

Men man skal nok være meget opmærksom på hvilket kamera man køber til hvilken opgave det skal udfylde, foreksempelvis er der mange af kamerane der koster under 1000 der er uden IR lys, så de kan ikke se i mørke, så der skal man evt sætte noget spots med føler op for at gøre brug af kamerat om natten, kontra at give de 1600-2000 for samme model med IR lys.

Skriv endelig hvis du har flere spørgsmål

Hilsen Sikringsteknikeren

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for svaret, sikringstekniker
Jeg har prøvet 3 forskellig af hikvisions modeller alle til udsalgs pris på omkring 2000kr og har og har fundet ud af Dome kammeraer ik er så glad for slagregn og det var da egentlig en vigtig detalje har tænkt mig at købe nogen billigere modeller også og teste dem hjemme hos mig selv så jeg ved hvad styrke og svagheder er ved de forskellige kamera så jeg kan anbefale den bedst løsning til en kunde.
Vis man skal have extra ir lys op så skal jeg vel også have trukket strøm til det ? Vil køre alle kameraerne med POE så det kun er et netværksstik ud til kameraerne da der så ik skal en elektriker ind over..
Men er da en positiv overraskelse de koster 800kr i indkøb troede de var meget dyre det gør jo det hele meget letter med en dansk leverandør.
Sætter du selv overvågning op?

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte nogle overvågnings kamerare og satte dem op i 2011 som har kørt uafbrudt siden da, jeg gav 400kr per kamera og 2.100kr for severen som gemmer optagelser i 30 dage. Total gav jeg 8.500kr.

16 kamera er nok lidt meget til de fleste, men jeg tror hvis du laver pakker med 4-6-8-12-16 med montering, så vil det nok være meget attraktivt :)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)