Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på hjemmeside/webshop m. abonnement

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Perspektiv Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er ny på Amino, så hvis jeg gør noget forkert så sig endelig til. 

Vi er to der er ved at starte en ny virksomhed og i den forbindelse har vi brug for en hjemmeside. Vi dog ikke brug for en helt almindelig hjemmeside, men en side med funktioner, som indbefatter følgende:

- En side med information om virksomheden, information om produktet og en "standard*" webshop med salg af produktet. (*ikke helt standard, da produkterne skal kunne kædes med en profil)

- Søgning til webshop

- Profiloprettelse med upload af tekst og billede opload. Og login/logoff system.

- En side hvor man kan udfylde en formular, hvis man vil oprette et produkt. + billedopload. - > Information går så videre til os og vi lægger produktet op "manuelt" i bagsystemet

- Admin modul : Mulighed for at tilføje undersider, tekst ændring/tilføjelse, oprette produkt i webshop

- Betalingsmodul

- Kontaktformular

- Autosending af mails, i forbindelse med interaktioner på hjemmeside. (ordrebekræftelse, bekræftelse på registrering osv.)

(versionen her er allerede simplifiseret i forhold til den orginale, det vil sige at der højst sandsynligvis, vil blive udviklet på siden - efter den er gået i luften, med nye moduler)

Vi bliver dog hele tiden mødt af beløb som er langt over vores budget (150000 - 300000). Kan det virkelig være rigtigt at dette indhold på en side, løber op i disse beløb? Hvis ja, er der nogen der kan nævne hvilken af dem, der "trækker tænder" ud?

Findes der firmaer der ude, der tilbyder abonnementsløsninger i stedet for en høj sum for hjemmesideproduktionen, hvor man betaler det over 1-2 år i stedet for? Eller hvor man kan aftale en "ekstra udbetaling" såfremt der bliver solgt X-antal produkter?

Er der nogen iværksætter der ude, der har anbefalinger til firmaer, enkelt personer - der kunne varetage sådan en opgave vedr. programmeringen?

På forhånd tak for eventuelle besvarelser :-)

Hilsen Brian

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian 

Velkommen til Amino :-)

Som udgangspunkt lyder det som en større løsning, men derved ikke sagt at I ikke vil kunne få jeres ønsker indfriet til et mindre budget end det estimat du har angivet i dit indlæg

I vil muligvis kunne benytte et Open Source CMS til formålet. Herigennem vil mange af de efterspurgte funktioner være en selvfølge, hvilket derved medgiver en besparelse for jer. 

Har du evntuelt en mere uddybende kravspecifikation liggende? Såfremt dette er tilfældet vil jeg meget gerne gå den igennem og komme med et estimat på baggrund af jeres potentielle muligheder igennem WordPress CMS. Jeg kan fanges pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk

Vi har arbejder til tider på større projekter som dette i forbindelse med vores samarbejdspartnere, så det skal ikke udelukkes at vi kan sætte det rette team sammen. 

Uanset hvad tror jeg i bund og grund det handler om at I skal klaregøre for jer selv hvorvidt I ønsker noget programmeret helt fra bunden, eller om I vil vurdere at et Open Source CMS langt hen af vejen vil kunne leve op til jeres kriterier. 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Det lyder som et spændende projekt - i og med det kun er manuel oprettelse når brugeren sender produktet i formularen, er det faktisk ikke så svært som nogen måske får det til at lyde. Du kan kontakte os på info @ bulldesign.dk eller ringe 60 80 40 40, så vil vi meget gerne udarbejde et tilbud til dig.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Jeg vil gerne prøve at give et bud på opgaven, også noget der passer jeres budget. 

Men har dog nogle opklarende spørgsmål til jer, inden jeg kan gøre det. 

Vi kunne evt. tage et skype-møde, det villle gøre det lidt nemmere, da jeg fornemmer, der er en del funktionalitet, der skal med i løsningen. 

Skriv gerne til mig på jakob@progressio.dk så kan vi aftale et skypemøde, hvis det har interesse:)

vh Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

nopCommerce som er en opensource webshop har standard indbygget en mulighed for vendor/sælger profiler som kan administrere egne produkter. Der ansøges i formular om at blive vendor som så skal godkendes manuelt af administratoren. Dog er jeg ikke helt sikker på at produkterene manuelt kan godkendes af Administratoren før de vises i webshoppen men dette kunne laves for forholdsvis rimelige penge vil jeg mene.

Mvh TWC

www.webklodser.dk - LEGO(R), COBI & SLUBAN byggeklodser. 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Brian

Du kan sagtens bruger 150.000 - 300.000 på at få udviklet en løsning som den du beskriver her, men jeg vil mene at du sagtens kan få den billigere også - har du f.eks overvejet at slå den op på Amino Freelancer ?

Hvis jeg  var dig ville jeg finde et par stykker herinde, og der er jo allerede nogle der har meldt sig på banen, og inviterer dem ind på en kop kaffe, hvor I så kan diskuterer jeres løsning igennem og hvor de så vil kunne lave et tilbud til dig. I forbindelse med den snak kan i så komme ind på hvilke dele af projektet der er de kritiske, og om der er nogle der er mere kostbare end andre.

I kan også vælge at se om i ikke kan få det lavet i udlandet i stedet for i dk, jeg har bl.a. en fyr jeg bruger i Berlin, og han er typisk ½ pris af hvad det koster at få det lavet i dk.

Men går I offshore, så pas på, det kan blive for billigt, og der er også en projektkedelsesopgave der typisk vokser lidt - se kan se lidt tips og trick her: http://www.mhn-consulting.com/fa-succes-med-udviklere-fra-hele-verden/ 

Anyway, Held og Lykke med projektet

//Morten

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Perspektiv Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TWC

Det lyder meget fornuftigt.

Er der mulighed for at vi kunne tage en snak om dette og se om det kunne passe til vores produkt?

Brian 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)