Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danaweb lukker min hjemmeside i morgen (Solid Media Group)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Christian C.:

Det er muligt at DanaWeb mister kunden, men hvad får de ud af den høje pris? I min verden er det som at pisse i bukserne - det holder dig kun varm kortvarigt. Du er 100% sikker på at personen aldrig bliver kunde igen, og at personen aldrig vil anbefale virksomheden til andre. Så kan man diskutere om det er det høje beløb værd. Min holdning er et helt klart nej. Det er skidt markedsføring.

Fuldstændig enig. Det er ekstrem skidt markedsføring. 

Danaweb virker dog til at være ligeglade, da de efterhånden har gået mange på klingen de sidste mange år. Årsagen her til skal findes I at deres primærer målgruppe ikke er den del af de erhvervsdrivende som sidder på Amino, samt er opsøgende i netværk osv. De tjener deres penge på at være opsøgende overfor den udvidende og hårdtarbejdende håndværker som blot skal have en hjemmeside

Måske det en dag i fremtiden komme til at bide dem bagi? ... 

Det er jeg 100% sikker det vil ;-)

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Husk at Danaweb ikke har opkøbt resterne af Solid Media Group som en velgørende handling. Det er forretning. Det handler ikke om, at DanaWeb skal have dækket den tid det tager at pakke filerne og lave backup af en database. De skal have dækket det beløb de har betalt for resterne + gerne tjene penge + gerne have en masse nye kunder i stalden.
At gøre DanaWeb til synderen i en sag, hvor et andet firma er gået konkurs er for tamt. Hvis ikke det var for DanaWeb, så var alle data sandsynligvis bare tabt og ingen havde fået deres hjemmeside i drift igen.
Folks vrede burde være rettet mod Solid Media Group, som kunne have skrevet ud til deres kunder, at det nok var en god idé at få taget backup i en fart.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Leif:
Folks vrede burde være rettet mod Solid Media Group, som kunne have skrevet ud til deres kunder, at det nok var en god idé at få taget backup i en fart.

Du glemmer bare at SMG ikke har givet adgang til at man kunne tage backup da ingen kunder har haft ftp adgang eller administrator adgang. Men ellers har du ret i det.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Niels Henriksen:
Hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg at de 5.000 vil være godt givet ud

Jeg kunne ikke være mere enig. Jeg tvivler meget på at du får lavet en ny Magento Shop for de penge, så jeg vil anbefale dig at tage tabet, få flyttet shoppen så du kan komme videre, det er selvfølgelig ærgelige penge, men det er trods alt stadig en Magento Shop du har, så den kan flyttes.

Og når du så finder en ny host så husk at sikre dig at du kan få en ekstern Backup / Fuld FTP adgang så du ikke kommer i samme situation hvis denne udbyder går konkurs også.

Held og Lykke med det

//Morten

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)