Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online backup af netværksharddisk - hvordan/hvor?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den indbyggede, kan man ikke vælge en anden backup source og så den til at lave det automatisk?

Den løsning jeg nævner laver det der hedder et "Symbolsk link" i din dropboxmappe, der henviser til din nas. Så inde fra din dropbox mappe kan du trykke på "NAS backup" (Hvis vi kalder mappen det), og så vil Dropbox og Windows se det som om at du går ind i "C:\..\dropbox\NAS backup", men reelt går du ind på din NAS direkte (Altså netværksdrevet). Så det fylder ikke på dit C drev, men bliver lagt på din dropbox alligevel :)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

mandeblad:

Den indbyggede, kan man ikke vælge en anden backup source og så den til at lave det automatisk?

Nej, man kan kun vælge de lokale diske - hvilket ikke giver megen mening for mig :)

Det andet du skriver ser imidlertid ud til at være det rigtige for mig, det vil jeg da lige prøve at rode lidt med :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været rigtig glad for en VPS sammen med GetSync https://www.getsync.com/ - det er super simpelt at sætte op og så virker det bare.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

mandeblad:

Den løsning jeg nævner laver det der hedder et "Symbolsk link" i din dropboxmappe, der henviser til din nas. Så inde fra din dropbox mappe kan du trykke på "NAS backup" (Hvis vi kalder mappen det), og så vil Dropbox og Windows se det som om at du går ind i "C:\..\dropbox\NAS backup", men reelt går du ind på din NAS direkte (Altså netværksdrevet). Så det fylder ikke på dit C drev, men bliver lagt på din dropbox alligevel :)

Det funker bare - tak for tippet :)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige til min rædsel opdaget, at mapper og filer der indeholder danske karakterer ikke bliver synkroniseret til dropbox - det satme noget lort :-(

Har du ikke samme problem?

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke noget jeg har bøvlet med nej :S

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har fundet noget endnu, kan vi godt hjælpe dig. Du kan se mere ind på www.dansave.dk 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt tråden er gammel, så er det sagt.

Jeg bruger: idrive.com. Efter første backup bliver alle ændringer lagt på backup.

Jeg har skudt over mål, da jeg har 2 TB, men kun har fyldt 496 GB på den. Men prisen er ret god.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)