Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedste måde at finde udenlandsk arbejdskraft i deres eget hjemland

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Interactiva Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Ja, den må jeg nok uddybe.

Interactiva som er mit firma, har til opgave at finde udlændinge der vil til DK for at arbejde. Min målgruppe er; x-pats og deres ægtefæller.

Men mine søgninger skal allerede starte i den potentielle klients eget hjemland.

Derfor er mit spørgsmål til jer herinde.

Hvordan vil I finde folk i deres eget hjemland, som ønsker at tage til DK. KOrt og godt. Jeg skal have fat i dem før de ER kommet til DK.

Hilsen Ulla Kaaber Christensen, Interactiva, Århus

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

evt snakke med ambassaderne ? Ellers er det vel at finde et rekrutterings firma i de lande og lave samarbejde med dem?

Fra Århus
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Interactiva Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Jeg har selv haft tanken om at opsøge Ambassaderne, men er i tvivl om hvem jeg skal tale med. Er det HR-afdelingen, eller hvem kan det være?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Køb et abonnement til LinkedIn og find folk i HR afdelingen der. Abonnement til LinkedIn er ikke billigt, men jeg har selv brugt det og det er utrolig effektivt. Du får meget bedre søgemuligheder og kan sende beskeder tik folk du ikke er forbundet med.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulla Kaaber Christensen:
udlændinge der vil til DK for at arbejde

Hvad med at prøve på nærmeste asylcenter/teltlejr ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Ulla Kaaber Christensen:
udlændinge der vil til DK for at arbejde

Hvad med at prøve på nærmeste asylcenter/teltlejr ?.

Man skal have opholdstilladelse før man kan arbejde i danmark og det har ikke ret mange endnu i asylcentre.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:
Man skal have opholdstilladelse før man kan arbejde i danmark og det har ikke ret mange endnu i asylcentre.

Det var nu også ironisk ment. Med alle dem der kommer til landet for tiden virker det lidt mærkeligt at man tager til udlandet for at lede efter flere.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Lausanne, Schweiz
Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 20
Fra  NordicJobsAbroad Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo målrette mod dem i søgemaskiner; hvis det f.eks. er tyskere, der skal til Danmark, kan du lave en hjemmeside med information på tysk om at arbejde i Danmark og SEO-optimere den.

På samme måde kan du lave adwords på tysk og rette dem mod tyskere, der søger arbejde i DK. I praksis kan det f.eks. være på søgninger såsom "arbejde i danmark", "job i danmark", "flytte til danmark" osv. (på tysk!).

Løsningen med ambassaderne kommer du ikke langt med og rekruttering er ekstremt dyrt.

Fra Århus
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Interactiva Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Nu er det altså ikke flygtninge som vi arbejder med. Det er x-pats der kommer her til Danmark for reelt at bidrage med noget til det danske samfund. Gennem mit virke som tolk og underviser har jeg set adskillige dygtige mennesker som er kommet hertil fordi de har fundet sig en dansk mand/kvinde, eller fordi de har været her som udvekslings studerende og er blevet boende bagefter. Dem vi ønsker at arbejde med er højt uddannet men har svært ved at finde et job pga. sprog og kulturbarrierer.

Fra Århus
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Interactiva Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Mange tak for tippet om Google Adwords på tysk eller engelsk. Min nuværende hjemmeside skal laves helt om, men som den er nu er siderne både på engelsk og tysk. Men adwords har jeg slet ikke tænkt på. Sidste gang jeg brugte det fik jeg svar fra en pokkers mange indere;)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)