Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej Allesammen, har to ideer der godt kan blive til en succes.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 4
Fra  En i to virksomheden Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hedder Miran og er 16 år. Jeg er hhx-studerende og går på gymnasium. Jeg har læst om jer og om jeres forretning. Jeg synes det var meget interessant og spændene. Jeg er rigtige interesseret og synes det var meget spændene og jeg ville rigtige gerne samarbejde med dig. Jeg vil selv rigtige gerne skabe mit eget firma og være selvstændig. Grunden til at jeg skriver til dig er at jeg fik en ide, som jeg rigtige gerne vil dele med dig og håber at det måske kan blive til noget, da jeg rigtige gerne ville hjælpe dig med den økonomiske del. Hvis jeg eventuelt kunne arbejde også hjælpe dig via min løn, ved at fx at sende det til en bestemt konto som du så kunne får, håber jeg kan blive en god ide. Jeg vil meget hurtigt skrive at det ikke bliver den højeste løn, men en skud på tasken, et beløb på 4000-5000 kr. om måneden. Jeg kunne eventuelt så ved fortjeneste af dit firma måske for en lille smule af beløbet. Lidt ligesom at købe aktier. Min hensigt er ikke så meget pengene, men mere en tillid jeg rigtige gerne vil skabe mellem dig og mig, så hvis jeg på et tidspunkt skulle lave mit eget firma i fremtiden, kunne vi måske lave noget sammen. Jeg har også en anden ide, jeg rigtig gerne vil dele med dig. En innovativ ide. Noget, jeg tror og håber vil blive en succes, men har desværre ikke pengene til det. Jeg tænkte på at opfinde en flaske, der er delt om i to dele. Den ene del kunne fx være vand og den anden cola. Det måske noget af en ide og noget normale unge på mit alder ikke vil tænke over, men man ved aldrig, måske kan det blive det helt nye og måske blive til et stort succes. :-)