Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej Allesammen, har to ideer der godt kan blive til en succes.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 4
Fra  En i to virksomheden Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hedder Miran og er 16 år. Jeg er hhx-studerende og går på gymnasium. Jeg har læst om jer og om jeres forretning. Jeg synes det var meget interessant og spændene. Jeg er rigtige interesseret og synes det var meget spændene og jeg ville rigtige gerne samarbejde med dig. Jeg vil selv rigtige gerne skabe mit eget firma og være selvstændig. Grunden til at jeg skriver til dig er at jeg fik en ide, som jeg rigtige gerne vil dele med dig og håber at det måske kan blive til noget, da jeg rigtige gerne ville hjælpe dig med den økonomiske del. Hvis jeg eventuelt kunne arbejde også hjælpe dig via min løn, ved at fx at sende det til en bestemt konto som du så kunne får, håber jeg kan blive en god ide. Jeg vil meget hurtigt skrive at det ikke bliver den højeste løn, men en skud på tasken, et beløb på 4000-5000 kr. om måneden. Jeg kunne eventuelt så ved fortjeneste af dit firma måske for en lille smule af beløbet. Lidt ligesom at købe aktier. Min hensigt er ikke så meget pengene, men mere en tillid jeg rigtige gerne vil skabe mellem dig og mig, så hvis jeg på et tidspunkt skulle lave mit eget firma i fremtiden, kunne vi måske lave noget sammen. Jeg har også en anden ide, jeg rigtig gerne vil dele med dig. En innovativ ide. Noget, jeg tror og håber vil blive en succes, men har desværre ikke pengene til det. Jeg tænkte på at opfinde en flaske, der er delt om i to dele. Den ene del kunne fx være vand og den anden cola. Det måske noget af en ide og noget normale unge på mit alder ikke vil tænke over, men man ved aldrig, måske kan det blive det helt nye og måske blive til et stort succes. :-)

Jeg håber du vil tænke over det og måske overveje det og at det ikke er for meget eller overdrevne af en ide at være. 

Kort sagt en ung dreng med ambitioner. :-)

 

Håber, at dig og mig sammen kan lave din virksomhed og blive til en succes :-)

 

Du meget gerne kontakte med mere information. :-)

 

Mobilnummer: 60147374

 

Med venlig hilsen

 

Miran Muhaeddine.

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Miran.

Jeg tror ikke at personen beskeden var tiltænkt til har fået den. 

Tjek lige op på om den er havnet det rigtige sted.

God aften og held og lykke med projektet :-)


Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 4
Fra  En i to virksomheden Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Mohn Christensen:

Godaften Miran.

Jeg tror ikke at personen beskeden var tiltænkt til har fået den. 

Tjek lige op på om den er havnet det rigtige sted.

God aften og held og lykke med projektet :-)


 Hej Jeppe

Tusind tak for din bekymring og påmindelse :)

Men det er planlagt og ved godt at, jeg tit bruger "dig" og "mig", men det er for at gøre det så personligt som muligt, så læseren kan sætte sig i det. ;-)

Med venlig hilsen

Miran Muhaeddine  

Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 4
Fra  En i to virksomheden Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det var ikke noget for dig, en ung fyr som dig? :)

Med venlig hilsen

Miran Muhaeddine

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miran.

Synes det er en lidt forvirrende tekst, er svært at vide om du vil finde et arbejde eller lave en virksomhed..

Det andet er at den opfindelse som du taler om, den er lavet i mange forskellige designs allerede.

Prøv at google: bottle with two compartments

Bare så ikke du ligger dig helt fast på den ide.. Hvis jeg var dig, så ville jeg finde ud af hvad du synes er rigtigt fedt og så finde ud af om ikke, du enten kan tilbyde din hjælp eller sælge et produkt der henvender sig til det. Der burde være muligheder for at komme ignag med at tjene penge, uden at man behøver opfinde det nyeste nye eller have en masse penge fra start :-). 

Held og lykke.

Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 4
Fra  En i to virksomheden Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tusind tak for din påmindelse. Jeg vidste nemlig ikke at den var lavet, men det er også rigtig, det behøver ikke at være det nyeste. Med hensyn til forvirringen, så er planen begge to dvs. både at søge arbejde og lave en virksomhed. Prøver nemlig at finde kapital på andre måder. Jeg ved bare ikke hvordan man kan tilbyde hjælp, for folk vil have noget unikt i dag, det er derfor at jeg prøver at gøre det så "saftigt" som muligt.

Tak på forhånd

Miran Muhaeddine.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)