Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til mailchimp nyhedsbrev

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg bruger MailChimp til at sende nyhedsbrev ud til mine kunder. Når mine kunder tilmelder sig mit nyhedsbrev, kan de vælge at udfylde deres navn. Dette navn vil jeg gerne anvende og have til at stå i emnelinjen til modtageren af nyhedsbrevet. Sådan at der står : Hey (navn) Automatisk. Jeg har oprettet automatisk mail, men ved ikke lige hvor jeg kan tilføje noget der kan sætte navnet ind automaisk. Og ved i om det kan lade sig gøre at anvende, når det ikke er alle der har skrevet navn ved tilmelding?

Hilsen Mette_s

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej carsten, 

Skal merge tags placeres i email subject ? Eller hvor skal det stå? Jeg har prøvet at skrive det i Email Subject, hvor jeg skriver Hej (og så merge tags efterfølgende derefter) Men navnet kommer ikke med? 

Vh Mette_s

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du checker sandsynligvis i Preview mode hvilket ikke er nok.

Følg nedenstående link for forklaring.

http://kb.mailchimp.com/campaigns/previews-and-tests/my-test-emails-show-test-first-name-or-test-last-name

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper. 

Nej jeg tester ikke i preview, jeg sætter nyhedsbrevet helt igang. Men jeg kan ikke finde frem til om det merge tags bare skal kopieres ind i email subject feltet? eller om det skal stå i starten af selve nyhedsbrevet. Jeg har forsøgt at skrive det begge steder? Dog uden held ??

Vh Mette

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Pedersen:
Dette navn vil jeg gerne anvende og have til at stå i emnelinjenSta til modtageren af nyhedsbrevet. Sådan at der står : Hey (navn) Automatisk. Jeg har oprettet automatisk mail, men ved ikke lige hvor jeg kan tilføje noget der kan sætte navnet ind automaisk

Hej,

Nu er jeg ikke selv den store haj til mailchimp. Men det er da lykkes mig at få navn osv. på folks e-mail.

Og videoen på nedenstående side viser mig godt hvad du skal gøre for at det lykkes.

Du skal starte med at logge ind i mailchimp. Og så ind på en af dine Lists. Og derfra trykker du over til venstre ved Stats. Og så vælg Signup forms. Og Og i menuerne omkring toppen der vælger du så Settings og trykker på

List fields and *|MERGE|* tags

Og så udfylder du ligesom videoen viser

http://kb.mailchimp.com/merge-tags/using/getting-started-with-merge-tags

Mvh. Kim (håber du kan bruge det)

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

tagsene kan så vidt jeg ved da bruges overalt. Selv bruger jeg dem i selve meddelelsesteksten.

Jeg ser nu, at jeg har skrevet dem forkert i mit indlæg, så hvis du har kopieret mine, virker det nok ikke Smile

De rigtige er *|FNAME|* og *|LNAME|*

Men prøv denne her: *|CURRENT_YEAR|*

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle. 

Tusind tak for Jeres hjælp, nu har jeg endelig fået det til at virke. TAK TAK og Endnu TAK...

I har bare redet min dag..

Hilsen Mette_S

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt. Og god weekend Smile

Kim

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)