Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke tilgår egen side - For mange omdirigeringer

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

prøv at tænde og slukke dit wifi så?



Ja både tændt/slukket computer og wi-fi (modem/router).

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Peter Høgfeldt Andersen:

Per Bendiksen:

Det vil den ikke Sad
Den siger: Der er ingen aktive FTP-forbindelse for din konto.

Du skulle meget gerne kunne få adgang via FTP. Hvem er din udbyder? Hvordan plejer du at få adgang til FTP (har du haft det før)?

Hvis den siger der ikke er en aktiv FTP-forbindelse, kunne det være der ikke er oprettet en. Den kan du oprette i cPanel. Så kan du downloade Filezilla og tilgå FTP og med den omdøbe din HTACCESS fil. 

I nogle cPanel ting (f.eks. Meebox) kan man også tilgå sine filer via en indbygget file browser. Hvis du har adgang til en sådan en, kan du også via den omdøbe din HTACCESS fil. 

Umiddelbart tror jeg intet det har med din IP adresse at gøre. Du kan selvfølgelig prøve at tømme cache i din browser. Er det når du tilgår hele siden at du bliver omdirigeret?




Nu har jeg rodet lidt videre med det - og tilsyneladende så har jeg formået at blackliste min Ip-adresse. Og derigennem lock-outet mig selv.
Hvordan og hvorfor ved jeg endnu ikke, men jeg prøver nogle af dine råd.

Tak :-)

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har blacklistet din egen IP, kan det være et sikkerhedsplugin du har gjort det i. Her er fremgangsmåden igen via FTP at gå ind i mappen hvor plugins ligger og så omdøbe mappen for sikkerhedspluginet. Hvis du f.eks. tilføjer et "2" efter mappenavnet, vil det automatisk blive deaktiveret og du kan så gå ind på sitet igen. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Peter Høgfeldt Andersen:

Hvis du har blacklistet din egen IP, kan det være et sikkerhedsplugin du har gjort det i. Her er fremgangsmåden igen via FTP at gå ind i mappen hvor plugins ligger og så omdøbe mappen for sikkerhedspluginet. Hvis du f.eks. tilføjer et "2" efter mappenavnet, vil det automatisk blive deaktiveret og du kan så gå ind på sitet igen. 



Det virkede!

Tusind tak for hjælpen! - Jeg skylder en øl :)

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt det virkede :-)

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)