Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man få gratis studenter hjælp som ny iværksætter?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kastet migselv ud som ny iværksætter i år, og har i den forbindelse lige lanceret www.fastreturn.dk, og søger lidt hjælp til internet marketsføring og og social media eksponering. Indtil der er gang i omsætningen, er det lidt svært at betale for hjælp eller brug et bureau.

Er der nogler steder hvor man kan finde nogle friske studerende eller praktikanter som deltid, kunne tænkt sig at skabe et stort effekt med et nyopstartet firma i København?

8132.5.FR_Google_Sting_FULL_HD_4_FIXED.mp4

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tvivler på nogle vil arbejde gratis med mindre det er indenfor velgørenhed. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan kontakte dit lokale jobcenter med henblik på at få nogen i virksomhedspraktik eller arbejdsprøvning.
Men vær opmærksom på, at der ikke kun er gratis arbejdskraft i det - der er også en social opgave.

Venlig hilsen

Hans

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Klart. Tak for det.

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste studerende vil gerne have løn for deres arbejde - de har også brug for det. Det betyder dog ikke at man ikke kan få studerende til at arbejde gratis. Men så skal man også give dem noget til gengæld, som f.eks. en kompetence de kan skrive på CV'et, som er helt unikt og ikke kan fås let andre steder. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Peter Høgfeldt Andersen:
Men så skal man også give dem noget til gengæld, som f.eks. en kompetence de kan skrive på CV'et, som er helt unikt og ikke kan fås let andre steder. 

Efter min mening bør det foregå i regi af et etableret system, som kontrollerer værdien af praktikken for praktikanten. Ellers er det efter min mening grov udnyttelse.

Venlig hilsen

Hans

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok ikke regne med at finde gratis arbejdskraft hos studerende. De studerende, som kan finde ud af internetmarkedsføring er i temmelig 'høj kurs' og har jo masser af mulighed for at få penge for deres arbejde andre steder.

Om du kan finde en arbejdssøgende er måske en mulighed - men var jeg selv arbejdssøgende med interesse i internetmarkedsføring, så ville jeg bruge min mulighed for 4 ugers praktik i et firma, som netop har med internetmarkedsføring at gøre for både måske at lære noget nyt og for at kunne skrive noget relevant på cv'et. Derudover er der vist en række krav virksomheden skal opfylde, hvis det offentlige sender folk i jobprøvning.

Det nemmeste (og hurtigeste) for dig vil nok være, at du går i gang selv - og når du har samlet lidt bananer sammen, så kan du måske hyre en studerende/iværksætter, som kan hjælpe dig videre Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)