Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har lanceret Hittegods.dk som en gratis service - dog hvordan kan jeg optimere og tjene på det?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har været røv træt at hittegods regler og den desværre ikke særlig effektiv hittegodskontor. Istedet for at klage hele tiden, tænkt jeg at gøre noget ved det. Jeg har nu lanceret hjemmesiden www.hittegods.dk, som består kun af deep links lige nu til mange steder, men skulle gerne tilbyde mere i fremtiden. Jeg har ingen erfaring med  ''reklamer på hjemmesider'', PPC eller lignende. Er der nogen der har nogle gode idéer hvordan jeg kan takle det og tjene lidt af de penge hjemme igen, mens jeg videreudvikler hjemmesiden?

Tak for hjælpen!

mvh

Chris

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du opfordrer til en overtrædelse af Hittegodslovens $1 som siger at " Hittegods skal snarest muligt afleveres til politiet, medmindre finderen ved, hvem ejeren er, og straks tilbageleverer det til denne." ved at opfordre folk til at finde ejermanden til hittegods på dit website, hvilket i sig selv er en overtrædelse af Straffelovens $ 136 som siger at "Den, som uden derved at have forskyldt højere straf offentlig tilskynder til forbrydelse, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 år."

Jeg ved godt det er sat MEGET på spidsen, men jeg er også voldsomt træt af at se Facebook være overfyldt med billeder af reelt hittegods for at finde ejermand/ejermænd til de genstande de deler billeder af.

For mig ville det være et helt naturligt valg at kontakte politiet med henblik på at finde det jeg havde mistet - men i stedet ved jeg at der sikkert sidder en eller anden tumpe på Facebook og deler et billede af noget jeg har mistet som jeg derfor måske aldrig ser igen.

Med det syn på tingene, så bliver jeg helt træt af at se at der nu også er et website der opfordrer til at gå udenom en helt almindelig og gængs måde at behandle hittegods på.

jeg beklager oprigtigt mit sure opstød, men jeg synes at sitet minder om en form for offentliggjort selvtægt og en fragmentering af love og principper om hittegods.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dan,

jeg kan godt forstå din frustrationer, dog kan jeg læs mig from til at du hverken har besøgt min hjemmeside eller helt forstået mit indlæg: Hittegods.dk tilbyder deep links til 100's af ofte besøgt steder hvor der er god sansynlighed man har mistet noget (tivoli, museer, osv.)

Kunne du ikke lige kig på det først, og så vende tilage med dine god input. Tak for det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris:

jeg kan godt forstå din frustrationer, dog kan jeg læs mig from til at du hverken har besøgt min hjemmeside eller helt forstået mit indlæg: Hittegods.dk tilbyder deep links til 100's af ofte besøgt steder hvor der er god sansynlighed man har mistet noget (tivoli, museer, osv.)

Du har ret - dit indlæg blev skimtet for hurtigt.

Jeg har nu besøgt dit website og forstår nu det reelle formål med siden.
Umiddelbart har jeg kun et enkelt input - der hvor jeg nok primært vil få behov for en side med den form for funktionalitet er nok på farten og dermed på mobilen og der fungerer den ikke lige så godt med menuerne.

Men idéen er ret god. Jeg har heller ikke ret meget erfaring med reklamer på sites, men jeg tænker at det ville være det mest simple at gå til.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

OBS, første del er udelukkende såfremt du føler at dit produkt er nogenlunde "klart":

Sælger du ikke allerede adgang til "konceptet" så at sige? I så fald er det muligt at benytte sig af affiliate marketing. Specielt i forhold til faktummet, at din service ikke decideret koster dig penge (i ret stort omfang), hvormed du måske kan give 20-30 eller 60% af selve salget, uden at det som sådan bliver et problem for dig (kunne give en fin indtægt + du får lige 30 kroner i kassen hver måned fra hver bruger og de bedste beta-testere du kunne ønske dig (dem der betaler og reklamerer for dit produkt med deres klistermærker).

SEO:

På din forside (eller en landingpage) ville jeg lave en længere forklaring omkring hittegods, dit koncept og så videre med keywordet "hittegods", således at du kan komme op på toppen i Google (eller i hvert fald et sted på side 1 i første omgang). Søgningen har trods alt over 1000 månedlige søgninger.

-Derudover bør du kigge på alt-tekster på dine billeder (8 på forsiden uden alt-tekster).

-Mere sælgende metadescriptions og titles.

Andet:

-Add et favicon (altid pænt)

-Rent designmæssigt kunne jeg godt tænke mig en lidt større opdeling af alting, synes en del flyder lidt sammen (mangler kasser).

Fedt koncept. Håber mine tanker er brugbare (slet ikke sikkert) ;)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Dan. Ja, det med menuen er noget der skal håndteres hurtigst. Tak for feedback.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool!! Skal lige hurtig bekræfte det var hittegods.dk du kigget på...og ikke fastreturn.dk
Men klart kan jeg brug din feedback. Du har en del mere forstand på det, så jeg lytter med åben ører.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)