Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du tøj leverandør???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen  Nu har jeg læst lidt hist og pist herinde at der er flere der mangler tøj leverandør m.m.  Jeg har adgang til polo ralph lauren, tiger of sweden, tommy hilfiger, disel, lacoste

hvis det skulle ha nogle interesse er i velkommen til at skrive en privat besked til mig herinde. 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Adam Ferati:

Hej alle sammen 

Nu har jeg læst lidt hist og pist herinde at der er flere der mangler tøj leverandør m.m. 

Jeg har adgang til polo ralph lauren, tiger of sweden, tommy hilfiger, disel, lacoste  ( og lidt flere ) Dropshipping tilbydes også.

hvis det skulle ha nogle interesse er i velkommen til at skrive en mail til mig. Adam@levio.dk

Lyder da spændende, da ingen af de omtalte tilbyder dropshiping eller salg til agenter som ikke er landegodkendte af leverandøren selv.
Polo Ralph Lauren, Tommy Hilfiger sælges af brandet selv og ikke gennem andre led.

Og det ved jeg så da vi på alle de mærker du nævner er autoriserede forhandler, så er da meget interesseret i hvordan du får dine produkter og til hvilke priser.

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fresno Bob

Nu kender jeg ikke trådstarter, men hvis han har anskaffet sig produkterne på lovlig vis af en leverandør indenfor EU der har papirerne i orden (dvs. originale varer), og denne leverandør har erhvervet sig disse produkter med henblik på videresalg inden for EU samt at produkterne er bragt på markedet med producentens samtykke, hvad skulle så holde trådstarter tilbage?

Det kaldes parallelimport er ikke ulovligt, så lang tid man holder tungen lige i munden og tjekker op på leverandør mm. :)

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael Rasmussen:

Hej Fresno Bob

Nu kender jeg ikke trådstarter, men hvis han har anskaffet sig produkterne på lovlig vis af en leverandør indenfor EU der har papirerne i orden (dvs. originale varer), og denne leverandør har erhvervet sig disse produkter med henblik på videresalg inden for EU samt at produkterne er bragt på markedet med producentens samtykke, hvad skulle så holde trådstarter tilbage?

Det kaldes parallelimport er ikke ulovligt, så lang tid man holder tungen lige i munden og tjekker op på leverandør mm. :)

Det er så her du måske ikke helt forstår markedet for disse produkter.

Hvis en leverandør opdager parallelimport på et marked, vil de gå efter kilden ved at opkøbe produkter fra den pågældende leverandør/agent, spore hvor de kommer fra og sørge for at lukke ned for den oprindelige kilde omgående.

Som sådan er der heller ingen ide i sådan en gang parallelimport, da vi nu er ude i 3 eller 4. led og så er prisen ikke god længere da produkterne nu allerede har skiftet hænder mange gange.

Jeg vil godt væde 20 flåede rødspætter på at disse produkter stammer fra en eller anden person på Ebay/allibaba eller alternativ kanal, hvor det er meget svært at gennemskue om produkterne er ægte eller ej inden man står med en palle usælgelige produkter. Her får man så lige det der kalde et "advokat dokument" som skulle bevise produkterne er ægte, og nååå ja dem udsteder store brands så godt som aldrig, hvorfor skulle de i øvrigt også dette.
Der kan også være tale om restprodukter fra lukkede butikker, eller produkter som er ude af sæson og bare skal væk fra hylderne.
Her vil en del leverandører igen være opmærksomme på dette, og spore kilden.

Men som jeg har skrevet i tidligere tråde af denne karakter, vil jeg gerne gå til mine leverandører og spørge om et given produkt er ægte eller om den pågældende leverandør er forhandler hos dem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)