Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer Prestashop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har indtil nu altid haft webshop via Dandomain, hvilket jo er meget let og ligetil, uden de helt store bekymringer. Men jeg står og skal starte en ny shop op og jeg har derfor overvejet at benytte Prestashop, da de også har de her "frie tekstfelter" som jeg er meget afhængig af, men det er jo noget helt andet, da der ikke er meget hjælp at hente.

Jeg ville finde hosting til siden, men er der nogen som bruger Prestashop, som kan komme med nogle erfaringer og evt. fortælle lidt om hvad man skal overveje inden man kaster sig ud i Prestashop?

Selve det at sætte et design op, er ikke noget problem, men min største bekymring ligger i, hvis man pludselig oplever at betalingen går ned og man så bare står helt alene med problemet og hvor skal man så søge hjælp henne.

Håber der er nogen som kan komme med lidt erfaringer gode som dårlige :-)

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi valgte Prestashop fordi det var et must at kunne tilpasse shoppen uden de begrænsninger som en hosted løsning har. Det siger sig selv at man så også selv står med problemerne hvis det pludselig ikke virker. Har du ikke selv de tekniske kompetencer vil jeg anbefale at du allierer dig med en du kan ringe til hvis uheldet er ude. Lige præcis betalingen har jeg aldrig oplevet problemer med. De kendte betalings gateways har gode moduler til Prestashop.

Men prøv at installer det og leg med det. Det er ret let at gå til. Woocommerce til WordPress kunne også være en mulighed.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fitou,

Glimrende valg af shop system... Det siger jeg fordi vi til dagligt arbejder med Prestashop og Hosting af disse shops.
Det gode ved Prestashop er at det er et open-source system som du kan tilpasse som du ønsker det, og der er utrolige mange moduler og features du kan gøre brug af ganske gratis.
Vi er ikke bare et hosting firma, men hjælper alle vores kunder med dagligdags spørgsmål omkring brugen af systemet. Ligeledes laver vi tilretninger og udvidelser med kunderne. Vi har folk ved telefonen som du kan ringe til hvis der er noget galt med fx. din betalingsløsning.

Du kan evt se mere på vores starttilbud som vi har her: http://billig-prestashop.dk

Og du er velkommen til at hive fat i mig hvis du vil høre mere.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Bruger selv prestashop.
Rigtig godt system, som kan tilpasses temmelig godt. Men det har naturligvis også nogle svagheder.
Vi har en unoeuro løsning. Dvs. Hosting med shop for 1 euro om mdr.
Betalingsmoduler kan hentes fra alle de kendte udbydere. Fx quickpay. Her kan du få hjælp via tlf hvis der skulle være behov. Men de fleste gange vil de kunne hjælpe ved at have adgang til din backend i shoppen.
Der vil være nogle tilkøb der efter min mening er et must.
- OPC modul. PS's eget er for ringe.
- Andet shop tema.
Samt andre små moduler. Så det løbe nok op i et par tusinde eller 3 i ekstra moduler og tema.
PS har også et engelsk samt et dansk forum, hvor man kan søge på emne vedr. Problemer. Samt man kan selv ligge et emne op. Der er naturligvis også en hel del Youtube videoer til diverse problem stillinger.
Men alt i alt får man en god webshop 😊
Hilsen Lasse

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tak for svar. Det har givet et par ting at tænke over i forhold til hvordan jeg skal prøve at gribe det an.

- Jeg vil lige prøve at tage et kig på både forums og youtube :-)

Mvh.

Michelle

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)