Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en partner til webshop med letomsættelig produkter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har planer om at starte en webshop med letomsætlig hverdagsprodukter. Der er tale om 2 produkttyper i mange varianter, som mange mennesker bruger, er nem at bruge og som alle har råd til. Jeg har kontakt med de danske importører omkring forhandling. Der er planer om både salg af produkterne enkeltvis og som måneds abonnement. Desuden skal der knyttes facebook og en blog til, så man kan inspirere kunderne til nye måder at bruge produkterne på. Jeg har på forhånd selv testet produkterne og efterfølgende haft andre til at teste produkterne. Tilbagemeldingerne har været meget positive.

Lidt om mig:
Jeg har 20 års erfaring som iværksætter og har erfaring med salg og markedsføring både online og offline, samt planlægning fra de projekter, jeg efterhånden har været involveret i. Jeg har desværre ikke den store erfaring med at opbygge en webshop endnu, så derfor jeg søger en partner, der ved noget om dette. Jeg har den holdning, at man skal koncentrere sig om det man er god til og overlade det man ikke er så god til, til andre. Jeg kunne selvfølgelig bare betale en for at lave webshoppen og vedligeholde den, men vil hellere finde en partner. Så kan vi fokusere på det vi hver især er gode til og samtidig hjælpe hinanden med gode ideer.

Jeg har købt domæne og webhotel og har installeret prestashop. Jeg forventer at vi til at starte med hver investerer mellem 2000 og 5000 til webshop, varelager m.m. samt den tid der skal til for at få succes. Dette er ikke et af de mange "jeg har en ide og du laver al arbejdet" projekter for skal det blive en succes kræver det selvfølgelig en indsats fra os begge. 

Hvad jeg søger:
Jeg søger en som har erfaring med prestashop og som har lyst til at være med til gøre projektet til en succes. Har du erfaring med markedsføring eller andre kompetencer, som kan være med til at gøre projektet til en succes, så er det kun et plus.

Mvh

Kim

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg hedder Christian Ørom, jeg er 20 år og bor i Middelfart. Jeg har desværre ikke meget erfaring med webshops. Men jeg har derimod rigtig meget gåpå mod.
Jeg har længe gået med samme idé, og lyst til at starte en virksomhed med udgangspunkt i en webshop.

Jeg har erfaring med:
Elektronik.
Lager
Varebestillig
En masse om fødevare og hygiejne.
Og event teknik.

Hvis du på nogen måde er interesseret i at høre mere fra mig så send mig endelig en mail: chr5500@hotmail.com

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg søger er en som har erfaring med prestashop og som kan rode ved det bagved liggende. Her tænker jeg både på det designmæssige og hvis der skal laves noget med koderne. Jeg kan lave det mest grundlæggende selv men vil godt have en partner som kan lave det mere tekniske.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg driver selv en webshop med Presta som platform. Jeg har styr på det tekniske samt nogen erfaring med seo og online markedsføring. Jeg vil selvfølgelig gerne vide noget om produktet og hvad avancen er samt konkurrencesituationen.

Hvor i landet bor du? Er selv bosiddende i København.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ene produkter henvender sig til folk som vil tabe sig på en sjovere måde og det andet henvender sig til familien Danmark og til særdeleshed børnefamilier. Det første produkt har været i landet nogle år, men endnu er der ingen som sælger det på den måde jeg har tænkt. Det andet er der kun en håndfuld forhandlere som hovedsaligt befinder sig på Sjælland. 

Avancen ligger mellem 50 og 100% afhængig af hvor meget man bestiller hjem af gangen. Det ene produkt er der desuden 30 dages kredit hvis det ønskes. 

Jeg bor i Århus, men er på Sjælland hver weekend. Er du stadig interesseret er du velkommen til at sende en pb. 

Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Fürst & Aabye I/S Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop(prestashop) hos danhost. Jeg har fået rigtig godt styr på det. Derudover er jeg økonomimand og kunne godt tænke mig noget mere at rode med.

Jeg har styr på import eksport af produkter og priser. Derudover piller jeg i øjeblikket med SEO og design. HTML koder og css er ikke noget jeg er haj til Men plejer at kunne nørkle mig frem til hvad jeg skal bruge
Jeg bruger dinero regnskabsprogram.
Hvis du finder det interessant må du gerne smide mig en mail på furst(a)selyset.dk og fortælle lidt om produkterne og dig selv.
Vh/ Nicolaj

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stadig på udkig efter en partner, så hvis du er nogen som er interesseret, hører jeg gerne fra dig.

Fra København SV
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Fra  Bjerrum Ahlefeldt Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt være interreseret i dit projekt, det kommer dog an på hvor fast besluttet du er på Prestashop? Jeg foretrækker selv at arbejde i WooCommerce, eller til mere avancerede shops, Volusion.

Hvis det stadig har interesse kan du sende mig en mail til bjerrum98/gmail.com, så kan vi tage en snak om tingene.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)