Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magentoudfordringer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 06:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg er helt grøn i at have en webshop. Alligevel virkede det som en god ide, at springe ud i det. Men det er da lige til at få grå hår af, når man støder på problemer man ikke lige umiddelbart selv kan finde en løsning på.

Problemet er, at når jeg går op i CMS - Topmenu så får jeg en blank side frem. Når jeg går ind i CMS - sider får jeg 404 error besked. Jeg har googlet mig til at det kan være fordi jeg har slettet en forretning som jeg ikke længere skulle have tilknyttet. Men jeg forstår ikke de løsningsforslag der er. Så er der mon noget som helst jeg kan gøre selv, eller skal jeg have fat i en prof?

Hilsner

Henriette

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

HenrietteKJ:
skal jeg have fat i en prof?

Hvis du er helt grøn så ja. Det kan være sparet penge i sidste ende.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

HenrietteKJ:
eller skal jeg have fat i en prof?

Yes, det skal du - og det siger jeg ikke fordi jeg er Magento-Prof (det er jeg ikke), men skal du have succes med din shop, skal du kunne fokuserer på forretningsdelen, og ikke bruge mange timer på noget som en prof måske kan fikse på ½ time.

Det du selv får strikket sammen er sjældent så godt som en prof kunne gøre det, og konverterer typisk ikke så godt, så det er helt klart min erfaring i at der også er bedst økonomi i at få lidt professionel hjælp.

Anyway - held og lykke med dit projekt

//Morten

Tilmeldt 28. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan I anbefale nogen? Gerne en som ikke koster en bondegård:-)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

HenrietteKJ:
Kan I anbefale nogen? Gerne en som ikke koster en bondegård:-)

Hej Henriette

Jeg skal gerne give det et hurtigt kig på det. Hvis det er en simpel problematisk ála det du nævner, så kan det måske løses på 10-20 minutter. I så fald skal det ikke koste dig noget.

Send mig en besked her på amino, så kan vi tage den derfra.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)