Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner vil starte webshop - Hjælp til valg af webshop-platform

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg er uddannet webdesigner, og er i de indledende overvejelser om opstart af en webshop. Jeg er nået der til, hvor jeg gerne vil foretage et valg af webshop-platform, og hertil har jeg brug for Aminos brugernes exeptionelle viden på området :)

Jeg har arbejdet en del med Wordpress, og jeg overvejer derfor også, om den optimale løsning er Wordpress og Woocommerce. Jeg har dog også kig på Shoporama og Shopify, men spørgsmålet er, om det giver mening at investere i en af de løsninger, når jeg allerede er en habil Wordpress-bruger. Der kan trods alt spares en del penge ved at vælge Wordpress+Woocommerce fremfor Shoporama eller Shopify.

Hvad vil I anbefale af løsning til en uddannet webdesigner? :)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Magnus

Hvis du allerede kender Wordpress, så ville jeg helt sikkert fortsætte ned af den vej - men Wordpress og WooCommerce kan du sagtens lave en rigtig god løsning - og hvis du har en uddannelse som webdesigner, så vil du sikkert kunne klare langt det meste af det tekniske selv.

Held og Lykke med projekter

//Morten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Med mindre at du har et konkret ønske om at lære et nyt system, så vil jeg uden tvivl vælge WordPress hvis jeg var dig.

Vi udarbejder alle vores kunders webshops i WordPress CMS.

Tilmeldt 4. Sep 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Ok. Det er jeg glad for at høre. Hvor stort er dit kendskab til webshops udarbejdet i Wordpress kontra Shoporama, Shopify og andre lignende webshop-platformer? Jeg har svært ved at gennemskue, hvad fordelen ved de andre webshop-platforme er, kontra en Wordpress løsning.

Tilmeldt 4. Sep 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Ok. Det er jeg glad for at høre. Hvor stort er dit kendskab til webshops udarbejdet i Wordpress kontra Shoporama, Shopify og andre lignende webshop-platformer? Jeg har svært ved at gennemskue, hvad fordelen ved de andre webshop-platforme er, kontra en Wordpress løsning.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

jo, det er skam ganske udmærkede løsninger, men det er som udgangspunkt løsninger du "lejer" og ikke "Ejer" og det begrænser jo altid dine muligheder for at kunne udvikle din shop i den retning du ønsker (Selvom du kan rigtigt meget med disse shops).

Når jeg anbefaler dig Wordpress og WooCommerce, så er det fordi at det er en teknologi du allerede er godt inde i - derfor virker det på mig, som en god investering for dig at bygge videre på denne - jeg mener du er jo så allerede "tyvstartet" her :-)

//Moprten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)