Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina og forsendelse igennem UPS

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
uh hvor du kan hele tiden - til told/speditøren i DK er

Ja du kan da i hvert fald ikke - Efterhånden er det lidt trættede at du udtaler sig om stort set ALT her på Amino, også de ting du ikke ved ret meget om! Men du må da virkelig t have et stort behov for at skulle bekræftes. Du må da meget undskylde at jeg pointere når du er forkert på den.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Cookie - John Hannover:
uh hvor du kan hele tiden - til told/speditøren i DK er

Ja du kan da i hvert fald ikke - Efterhånden er det lidt trættede at du udtaler sig om stort set ALT her på Amino, også de ting du ikke ved ret meget om! Men du må da virkelig t have et stort behov for at skulle bekræftes. Du må da meget undskylde at jeg pointere når du er forkert på den.

mener du, at det er en skidt ide at have enten tydeligt firmanavn eller CVR uden på pakken som generelt råd - når man modtager firmapakker som mange gør fra Kina Alibaba eller Ebay. Jeg mener da det er en god ide - og så kan det være overkill hvis det er UPS, men da tråde her jo læses af mange forskellige - så synes jeg vel det er godt råd med CVR eller bedre DK xxx cvrxxx uden på pakken, så told/post dk osv kan se det er til et firma

Hvis det er tosset råd, så vil jeg da gerne høre hvorfor, og så holder jeg da op med det. men jeg har da selv tidl. oplevet pakker som blev behandlet som privat fra. alibaba/ebay, og råd fra told/post dk om - få dit CVR på?

Råd om modsat, og jeg skal gerne lytte Ravn

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Sep 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt se hvad i mener, men jeg synes bare det lyder sygeligt, at jeg skal betale så meget i moms, told osv. 

Forsendelsen er i forvejen temmelig dyr, og min fortjeneste pr. enhed efter moms er cirka 729 kr, og hvis der så også kommer told og skat for de indkøbte varer, så ender jeg sgu da kun med at kunne købe en hotdog for min fortjeneste, hvis jeg er heldig.. 

Sælgeren skriver, at de har eksporteret til Danmark og andre EU lande før igennem UPS, og at den pris der er for forsendelsen er den samlede pris: "The price i give you is including all cost, shipping door to door, including import custom fee" 

Har før købt én ting igennem ham, hvor jeg ikke fik nogen regning..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

LukasMendez:

1

de har eksporteret til Danmark og andre EU lande før igennem UPS, og at den pris der er for forsendelsen er den samlede pris: "The price i give you is including all cost, shipping door to door, including import custom fee" 

2

Har før købt én ting igennem ham, hvor jeg ikke fik nogen regning..

1

Jamen det kan du jo så på forhånd sige til UPS at der er betalt for alt - fragt og told og det hele så de skal betale den op dine vegne - og så høre om de er enige i den aftale er indgået med dem som partner - ellers duer det jo ikke. 

2

Du kan ikke handle med nogen som firma uden regning

At du ikke tjener noget, skyldes jo så en af to muligheder. Du køber for dyrt - eller sælger for billigt . alle andre der importerer har helt samme vilkår

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)