Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alarm eller kontakt ved vægt/løft

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en alarm ala det man ser på museer, når tyven løfter en udstillet genstand fra sin plads.

Specifikt skal jeg bruge den til at montere i et stativ/rack med flasker med svejsegas.

Vi har typisk 10 flasker svejsegas på fabrikken.Desværre er vi ikke ret gode til at altid, at få bestilt hjem i tide og må så køre på reserverne en dags tid.

Vi har et stativ til tomme flasker og et stativ til fyldte flasker, Jeg forestiller mig så, at jeg kunne montere en form for kontakt i stativet med de tomme flasker. Når der kommer tilpas med vægt fra eg 7 flasker skal den give besked i form af en lampe, der blinker, en sms eller en email.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at sætte en magnet alarm på eksempelvis de 2 sidste flasker. Så hører i jo nok når i skal have bestilt igen.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor bestiller I ikke bare hjem, når der er 7 flasker på stativet til de tomme flasker ? 

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Din ide lyder da alt for kompliceret.  Hvorfor laver du ikke bare en fast leverings / afhentning aftale med gas producenten ?

Alternativt sæt et skilt på den 2. sidste fyldte flaske, skiltet afleveres til den bestillings ansvarlige når man tager den 2. sidste flaske fyldte flaske i brug.   

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,
Jeg vil give de andre ret i at der er en kompliceret og dyr løsning du har gang i her:)
Når det er sagt så kan vi sagtens lever en sådan løsning til dig,
Du kan sende mig en PB for mere info
Mvh
Daniel
Security Danmark ApS

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder måske kompliceret, men jeg er ret sikker på, at teknologien allerede er udviklet - måske til andre formål.

Vi burde også kunne "bare bestille" eller lave en fast aftale med leverandøren, men så nemt er det ikke i kampens hede. Nogle uger bruger vi 10 flasker andre uger 2 flasker.

Vi er ikke store nok til at have en mand, der kun tager sig af den slags.

Jeg skriver PB med yderligere info. Tak.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke hvorfor du ikke kan bruge løsningen med et skilt på en af de sidste fyldte flasker.?

Skal du have en løsning hvor det er en given vægt af buret der udløser en alarm, vil det bedste nok være at kontakte et firma som arbejder med industrielle vægtløsninger prøv HBM eller Eilersen

http://www.hbm.com/

http://www.eilersen.dk/vejeloesninger/

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)