Hej med jer derud, På mit først indlæg, spurgt jeg om jeg skulle udsted en faktura ved salg - det fik jeg hurtig styre på, JA det skal jeg. Men der er vist nogle andre ting jeg skal have styre på inden jeg begynder at sælge. Til at starte med, vil jeg prøve at beskrive min forretnings plan - kort: Jeg køber nogle varer fra Kina, og vil sælge dem videre her i DK. Til at starte med, vil jeg gøre det via facebook, med opslag i en gruppe som jeg har oprettet,og nogle som er eksisterende: fx: "Ting til salg i XX område" leveringen af vare vil være enten afhentning hos mig, eller jeg leverer varen Betalingen skal være enten via mobile pay eller kontant. Jeg er CVR / moms / importør registreret Jeg har oprettet et regnskab med Dinero - der er det vist lidt learning by doing" Hvad skal jeg have ellers styre på? det jeg kan komme i tanker om er: - Handelsbetingelser? - returret? - garanti? Hvad skal jeg med de 3 punkter? Og er der andet jeg har glemt? På forhånd mange tak for hjælpe |
Hvis du vil bruge mobile pay, skal du have en erhvervs aftale med dem