Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop udbyder men hvem?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Copenhagen Caking:

De ting min nuværende udbyder ikke kan levere, er blandt andet en søgning, hvor jeg kan henvise til den konkrete søgning på web, uden at kunden selv skal foretage søgningen på ny. Og derudover vil jeg super gerne have automatiske relationer for neden af de forskellige sider, hvor der står, hvad jeg enten anbefaler at kigge på, når kunden kigger på det enkelte produkt eller at kunden ser, hvad andre kunder har kigget på før.

Er det denne shop det omhandler?

http://www.copenhagencaking.dk/side.asp?Id=241339

Det er ikke en DanDomain webshop, der kan man godt linker til en søgning, f.eks.:

http://www.e-vaerktoej.dk/shop/cms-search.html?Keyword=sav

og automatiske realationer kan også implementeres via f.eks. Addwish eller Clerk.

Umiddelbart virker det som om din shop er programmeret fra bunden i ASP classic, og hvis du har adgang til kilde-filerne kan det jo nok fikses, hvis det er de eneste grunde til du overvejer at flytte.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Bagsværd
Tilmeldt 6. Apr 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Copenhagen Caking Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Deiborg - Cygnet:

Copenhagen Caking:

De ting min nuværende udbyder ikke kan levere, er blandt andet en søgning, hvor jeg kan henvise til den konkrete søgning på web, uden at kunden selv skal foretage søgningen på ny. Og derudover vil jeg super gerne have automatiske relationer for neden af de forskellige sider, hvor der står, hvad jeg enten anbefaler at kigge på, når kunden kigger på det enkelte produkt eller at kunden ser, hvad andre kunder har kigget på før.

Er det denne shop det omhandler?

http://www.copenhagencaking.dk/side.asp?Id=241339

Det er ikke en DanDomain webshop, der kan man godt linker til en søgning, f.eks.:

http://www.e-vaerktoej.dk/shop/cms-search.html?Keyword=sav

og automatiske realationer kan også implementeres via f.eks. Addwish eller Clerk.

Umiddelbart virker det som om din shop er programmeret fra bunden i ASP classic, og hvis du har adgang til kilde-filerne kan det jo nok fikses, hvis det er de eneste grunde til du overvejer at flytte.

Ja det er den korrekte webshop og super, hvis DanDomain blandt andre kan lave den lille ændring, jeg ønsker.

Min nuværende udbyder kommer ikke til at implementere de tre ændringer, jeg efterspørger. Især to af dem, søgningen, som du har linket til og så anbefalede produkter. Og det er jo et muligt mersalg, jeg kan se, jeg går glip af, fordi kunderne ikke kigger hele shoppen igennem, hvis de ved, hvad de leder efter men ikke ved, hvad der kunne være super sammen med.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Copenhagen Caking:
Min nuværende udbyder kommer ikke til at implementere de tre ændringer, jeg efterspørger.

Er der mulighed for at du kan få lov til at få FTP+database-adgang direkte til din egen webshop og derved selv kode/programmere i den? I så fald kunne det muligvis være den bedste løsning at få nogen til at hjælpe dig med dette, fremfor at skifte platform.

Det er oftest et større arbejde at skifte platform end man lige skulle tro, og hvis de ting du nævner er det eneste du er utilfreds med, så lyder det i mine øjne som et stort skridt at skifte platform.

Du skal regne med at der som regel kommer andre udfordringer/mangler på den platform du skifter til. Særligt hvis dit budget er begrænset.

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 42
Fra  NOVA Office Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

En nem verden for mig, der måske også kan bruges af dig:

Meebox hoster -

WordPress - basis for fin forretning, blogs, handelsbetingelser og alt andet.

Magento - webshop til mange varer og komplekse behov omkring kategorier, købsmuligheder mm.

WooCommerce en mere simpel shop

Templatemonster leverer dit layout og fintuner dine behov omkring one click pay mm

super simpelt - og du kan håndtere det hele hjemme fra spisebordet

Bare min tilgang til dette emne.

Den shop du har nu er ikke særligt god til at skabe god trafik fra eks. google, da dine links har et nummer. Det er ikke tilfældet i det setup jeg foreslår.

NOVA Office - Leverandør af printløsninger
Tlf.: 20771232 Mail: ps@novaoffice.dk

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)