Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop udbyder men hvem?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:

En nærmere analyse kunne selvfølgelig godt afslører at hun vil kunne blive hos dandomain - men med sådan en bevæger vi os udenfor rammerne af hvad man får på et forum som Amino - i mit svar antager jeg at det hænger sammen sådan som hun skriver.

Det ville da være en katastrofe hvis hun efter at havde spurgt på Amino, og så efterfølgende skiftede hele sin shop-platform, fordi hun troede på eksperterne derinde, og så det efterfølgende viste sig, at være en stor unødvendig investering, er du ikke enig?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Det ville da være en katastrofe hvis hun efter at havde spurgt på Amino, og så efterfølgende skiftede hele sin shop-platform, fordi hun troede på eksperterne derinde, og så det efterfølgende viste sig, at være en stor unødvendig investering, er du ikke enig?

Jeg antager at hun er professional nok til at sørge for at samle den information hun skal bruge selv.

Hvis vi når vi hjælper her skulle starte med at antage at hun fyldte os med Løgn, så ville det jo næppe være muligt at sige noget fornuftigt om noget som helst.

Men for mig er den optimale proces her simpel

1. Udbyder hendes eksisterende udbyder det hun har behov for ? (hun siger nej)

2. Kan hun leve med mindre/en workaround (Måske - det kræver en nærmere analyse)

3. Kan hun ikke det så bør hun kigge på en anden platform (som hun selv er inde på) f.eks Magento eller Wordpress.

Vi hjælper hende gerne gennem den proces, ligesom mange andre sikkert også gør - og jeg håber da at vi alle gør det på en måde så hun får den løsning der er rigtig for hende.

//Morten

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Copenhagen Caking:
Jeg kører pt. på en brugerflade, der er støttet af Dandomain, så det ville være skønt, hvis det var en mulighed.

Jeg er lidt i tvivl om du mener at din webshop ligger hos dandomain?  Ihvertfald linkes i bunden af din hjemmeside til: http://www.e-hjemmeside.dk/

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Hjorth Nielsen:

Jeg antager at hun er professional nok til at sørge for at samle den information hun skal bruge selv.

Det er vel det hun er i gang med her på Amino.

Morten Hjorth Nielsen:
Hvis vi når vi hjælper her skulle starte med at antage at hun fyldte os med Løgn, så ville det jo næppe være muligt at sige noget fornuftigt om noget som helst.

Jeg syntes ikke det er fair, at sige at fordi sagen måske ikke er undersøgt til bunds, at hun så er i gang med at fylde os med løgn. Det syntes jeg faktisk er lidt uheldigt.

Men jeg kan godt lide din proces, men jeg mener også at det kendetegner den gode rådgivning at sikre at alle trinene udført korrekt. Så kommer man ikke ud i den der problematik, hvor alle problemer ligner et søm, fordi man selv er en hammer.

Som ser det, er jeg på ingen måde sikker på at DanDomain ikke kan det der ønskes, dels er jeg ikke sikker på at man via DanDomains api ville kunne bygge løsningen, og faktisk syntes jeg at det lyder som om, at DanDomains integration til Clerk.io netop er det perfekte fit, til det kunden vil og nok også ville mere af samme boldgade. Det ville jeg syntes skulle afklares før man gik videre, af vejen om skifte platform. Endeligt bør det vel også afklares om det rent faktisk er en DanDomain shop eller en e-hjemmeside.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 6. Apr 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Copenhagen Caking Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke Dandomain som udbyder lige nu men et firma, der lejer sig ind hos Dandomain. Så det er derfor uvist, om Dandomain kan tilbyde mig det ønskede. Men firmaet jeg er hos nu og er rigtig glad for, kan desværre ikke.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 6. Apr 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Copenhagen Caking Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt. Min hjemmeside er ikke hos Dandomain men hos E-hjemmeside, som jeg altid har været glad for. Mine behov er bare større nu, end de kan klare "desværre".

Fra Bagsværd
Tilmeldt 6. Apr 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Copenhagen Caking Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er præcis information, jeg er i gang med at indsamle. Webshops er en stor og bred verden fyldt med ting, som jeg ikke har ekspertise inden for. Derfor søger jeg erfaringer, gode råd osv. Og jeg værdsætter dem alle.

Løgn ville være spild af alles tid. Både jeres og min egen.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Copenhagen Caking:
Det er præcis information, jeg er i gang med at indsamle.

Så vælg Prestashop der kan du altid finde et modul der kan det du søger.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager hvis jeg fik formuleret mig lidt firkantet, min pointe var bare at de råd jeg og andre giver jo helt naturligt tager sit udgangspunkt i den info vi får - sådan må det jo være.

Men under alle omstændigheder vil det nok være en god idé at allierer dig med en der kan hjælpe dig lidt med at komme helt til bunds i alle teknikailteterne her, der er som regel mere end en løsning, og det gælder om at finde den der er den bedste for dig

//Morten

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, hvor længe har du drevet din webshop?

Du nævner du gerne vil have mulighed for at tilpasse designet, i den forbindelse nævner du ikke om du kan html/css eller om du ønsker en styler/designer?

Hvis du stadigvæk ønsker at leje din webshop så er der her nogle muligheder

Hostede løsninger
-Dandoman   fra  pris DKK 199,-/md
-Shoporama   pris DKK 750,-/md
-Smartweb    fra pris DKK 349,-/md
-Weebio    fra pris DKK 199,-/md

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)