Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg via WEBSHOP

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

HeY Folkens.

Jeg overvejer at starte op som selvstændig, men har endnu ikke fundet ud af hvad jeg endelig skal beskæftige mig med.

Min plan er at få lavet en webshop.

Leverandører er klar til at bringe, men jeg ved ikke hvad jeg skal satse på??

- strømper
- Børnetøj
- Sko

Kan I komme med forslag til hvor jeg skal starte?

//Ali

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok ikke kaste mig over salg af børnetøj, specielt ikke hvis det er første gang du starter op, der er rigtigt mange der prøver lykken på lige netop det marked.

Start med at finde dig en Niche, noget du syntes er spændende og som du brander for, prøv derefter at tage et kig på Googles Keyword planner: https://adwords.google.dk/KeywordPlanner her kan du se hvor mange der søger på de forskellige ord, prøv at se om du kan finde nogle keywords her som du vil satse på - det idelle er mange søgninger til lav kostpris, selvom det nu nok er svært at finde mange interessante af den slags for tiden.

Anyway - held og lykke med dit projekt

//Morten

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøver ikke altid være noget man har interesser for. Læs blot om Dennis http://www.amino.dk/dennisdrejer tror ikke han sad derhjemme og strikkede inden ham "opdagede" han også kunne få en bid af kagen. Men det er som regel vejen at gå med noget der interesserer en, men ikke altid.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kingbo:
Det behøver ikke altid være noget man har interesser for

Hvis du skal bruge alle dine sparepenge, og alt din fritid, så jo - så skal det være noget man brænder for, ellers løber man sur i det.

//Morten

Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres inputs.

Til jeres orientering skal det være et projekt der kører sideløbende.

//Ali

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)