Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for hjælp? Det har min mor - måske kan vi hjælpe hinanden...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Her kommet et lidt anderledes tilbud - håber det kan skabe interesse. Først en kort forklaring, herefter mit tilbud.

Min mor har fået lungekræft, selvom hun aldrig har røget, med metastaser til en lymfeknude og lungehinde. Kemo er det eneste lægerne kan tilbyde, men det er ikke nok hvis hun skal overleve, og vi er fast besluttet på at kæmpe. Både min mor og familien. Min mor er om nogen en fighter, som altid har været der for os, for alle, og altid tænkt på andre før sig selv. 

Der er andre behandlingstilbud uden for det offentlige - alternativ behandling og privatklinikker. Desværre er hverken min mors eller min økonomi til disse alternativer. Så hvad gør en klog mand? Har I gode ideer, er I meget velkommen. 

Mit tilbud er enkelt - jeg vil gerne lave noget arbejde for dig. Pengene jeg tjener bliver doneret 100% til min mor, til hjælp for hendes behandling og kamp for at overleve kræften.

Jeg har været selvstændig web- og projektudvikler siden 2005. Jeg er flydende i CSS3, HTML5, frontend udvikling generelt. Ekspert i Joomla CMS samt Prestashop, Opencart og Wordpress. Jeg behersker PHP og MySQL, Photoshop, Illustrator, InDesign, AutoCAD i 2D og 3D samt flere 3D programmer. Som projektudvikler har jeg erfaring med opsætning af prospektmateriale (indhold og design) - økonomiberegninger, bankteasere m.v. 

Hvis du mener jeg kan bruges til at løse en opgave for dig, så kan du være med til at hjælpe min mor. 

Jeg har også designet nogle tshirts som kan ses her http://help-fight-moms-cancer.com - hvis I synes de er fede, så køb køb køb :-) Al overskud går til min mor. Hvis I bare har et godt hjerte og ønsker at donere lidt til kampen, så er det også muligt og meget velkommen. Alt hjælper. Der er link til PayPal donation via hjemmesiden.

Jeg kan kontaktes direkte på dd@d-form.dk

Hav en god dag.

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 69
Fra  Skrotlortet.dk Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)