Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multimediedesigner søger ulønnet praktik i 3 måneder efter nytår - læs gerne mere :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino.

Jeg er en multimediedesigner på mit 3.semester, som har obligatorisk praktikplads i 4.semester fra omkringliggende 7.januar til påsken (vi har undervisning og eksamen fra d.27 marts). Pratikken er ulønnet.

Det er altså et forløb varende omkring 12 ugers tid - havde egentlig fundet praktikplads men grundet manglende kommunikation og medhold fra studievejleder leder jeg nu efter et nyt sted, hvilket skyldes den lidt sene søgning, så at sige.

Pratikken anses helst for værende omkring eller tæt på enten Aarhus eller Randers.

Men hvem er jeg dog? - Jeg er en elektronik interesseret ung mand på 22, som forsøger mit bedste på at følge med udviklingen af nye IT-løsninger, der efterhånden bliver udviklet hver dag. Jeg har altid interesseret mig for de små nørdet ting i et design, jeg elsker udfordringer og forsøger altid at komme op med nye idéer og tanker omhandlede multimediedesignprodukter.

 

Heldigvis har jeg udarbejdet en portfolio som kan fremvise bl.a. mit arbejde, interessefelter m/ tilhørende info, CV og m.m.

http://d30676602.u86.surf-town.net/PP/wordpress/

(beklager den domæneløse del lige nu, vi får et bedre login udleveret snart men min portfolio kan ikke vente på det - bookmark den endelig, opdateres alligevel)

Siden jeg nu ikke kan lave en direkte opfordret ansøgning, kan jeg måske uddybe hvad jeg kan finde du af og søger mht. praktikplads  - er nemlig slet ikke så vanskelig og har en masse spændende værktøjer ;)

Hvis der skulle søges en kodningsmus er jeg nok ikke det beste bud - kan dog stadig mit kram med HTML, CSS, en smule Wordpress, PHP, Javascript og database - den stor passion findes dog indenfor både design og kommunkation, som sjovt nok tit går hånd i hånd. Jeg elsker kreative løsninger indenfor videopublikation, design, redigering og kommunikative egenskaber og grafiske løsninger generelt.

- Fordelsagtigt kunne I være et nystartede firma som har løse tråde mht. hele virksomheden, hvor en masse opgaver man som multimediedesigner

kunne se sig til ; den overordnet identitet.

- Et sted med totalløsninger - eksempelvis opgaver som ligger tæt op ad reklame/kommunkationsbureauer.

-Sted med markedsføringsafdeling har også fin interesse.

( Ja - kan egentlig fungere som all-around indenfor multimediefaget)

 

 

Anden information vil I kunne finde på portfolioen - ellers håber jeg bare at kunne have skabt en form for interesse hos nogen dygtige folk derude, som godtager praktikanter eller kunne bruge en hjælpende multimedie hånd.

 

Mail: emiljakobsen93@gmail.com

 

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt, at tage fat i Digital Advisor. De ligger i Aarhus og er et affiliate netværk som bla. hjælper kunderne med deres grafiske materiale til kampagnerne på nettet.

Tilmeldt 24. Nov 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige at bumpe tråden da tilbuddet stadig står åbent :).

I skal ikke være for generte nu ;)..

Tilmeldt 24. Nov 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har været et par tilbud men grundet vanskeligheder står tilbuddet stadig åbent, folkens! :)

Kig på portfolio'en og skriv endelig en mail, hvis du/I har et spændende projekt eller andet. Praktikken er altså ulønnet og ser gerne geografisk det kan være indenfor østjyllands grænser.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)