Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af hjemmeside med shopmuligheder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg påtænker at opstarte en webside så hurtig som muligt. Designmæssigt vil jeg godt kunne have en relativ stor indflydelse på, hvordan den skal se ud (fordi tematikken er vigtig), men samtidig skal den være let at navigere i mht. et ordresystem, som mere eller mindre kan håndtere eller holde styr på de regnskabsmæssige ting der kræves. Der skal også være mulighed for implementering af SEO o. lign. Mit spørgsmål er hvilke hjemmesider eller løsninger i anbefaler til dette og hvorfor.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Johan

Mulighederne for at få dig en god webshop er utallige, og du vil nok få en lang række udmærkede tilbud herinde.

Grundlæggende har du to valg, du kan enten "Eje" eller du kan "Leje" - og ligesom på boligmarkedet er friheden (og ansvaret) større hvis du ejer end når du lejer - du kan se lidt om forskellen og dine muligheder her: www.mhn-consulting.com/webshop/ 

Hvis du vil have størst mulig frihed og dermed mulighed for at arbejde med design og funktionalitet, så tror jeg at jeg ville kigge på en Magento løsning - det er lidt "storebroren" når det gælder webshops og den kan designes og "bøjes" næsten som du vil.

Mht SEO osv, så er det et must idag når man taler webshop - her er det sjældent teknikken der ligger begrænsningerne, her er det vigtigere at du finder dig en samarbejdsparter der har forstand på Seo og markedsføring af webshops - det koster selvfølgelig lidt hvis det skal gøres ordentligt, men det kan være meget dyrere at være for "nærig" her.

Held og lykke med projektet

//Morten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johan 

Det lyder som en opgave der ligge lige til højrebenet med en WordPress-løsning. Igennem WordPress får du rig mulighed for at påvirke designet og funktionaliteterne i det omfang du ønsker. 

Vi udarbejder alle vores kunders webshopløsninger i WordPress CMS, hvilket vi oplever stor tilfredshed med. Årsagen til dette er at vores kunder har stor indflydelse på designet, samtidig med at de brugervenligt selv kan administrerer ordre, oprette nye produkter samt behandle kundedata efter lanceringen. 

Jeg tager meget gerne en gratis og forpligtende snak med dig omkring dine muligheder i WordPress CMS. Du kan fange mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller tlf. 27 58 02 92. 

Du kan eventuelt se et større udvalg af vores referencer på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Hav en rigtig god mandag :-) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johan

Jeg vil også foreslå en Wordpress løsning - med WooCommerce plugin'et som ehandelsmodul. Så kan du komme hurtigt i gang. Og med Wordpress er der også gode SEO muligheder og så er det nemt at gå til.

Tag et kig på www.progressio.dk og kontakt mig, hvis vi skal sætte noget op for dig.

Mvh Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre så stemmer jeg også for wordpress ift hvad du beskriver du har brug for, hvis du leder efter en til at SEO optimere eller udvikle din side - Så tvivl endelige ikke med at skriv til mat@timothymedia.com

Så skal vi nok lave en lækker side til dig, til en rigtig god pris!
Hvis du har nogen spørgsmål er du velkommen til at skrive til mig.

Mvh Matias

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Nov 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Progressio.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johan,

Jeg vil anbefale Wordpress og evt. Woocommerce, som der allerede er blevet foreslået. Det har jeg selv gode erfaringer med. Desuden er Wordpress SEO venlig så man hurtigt og nemt kan "bygge ovenpå" med SEO. Kontakt mig gerne for GRATIS råd og vejledning. Så kan vi tage en snak om det.

konkuj@msn.com

Skype: kon.kuj

Mvh.Konrad

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)