Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Oct 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer :-)

Jeg har nogle hjemmesider hvor jeg bruger den samme wordpress skald på. Jeg har haft dem længe nu og vil gerne have lavet en ny wordpress side. Jeg kan finde ud af at bruge Wordpress, og derfor skal jeg blive deri.

Jeg vil høre om, der herinde er nogle gode webfolk / seo folk, der kan lave en lækker side som skal sælge mine billeder til kunder? Jeg tænker at vi laver en side først, og bliver det en succes, vil jeg gerne have den implementeret på de andre sider også.

Kan i give nogle tilbud her? I kan jo se på siden hvor mange ting der er. Selve "blog" delen, skal jeg nok selv styre. Men resten er op til den der vil udvikle den nye side.

Siderne det drejer sig om er :

Aalborg foto

Randers foto

Aarhus foto

Skanderborg foto

Silkeborg foto

Vejle foto

Kolding foto

Fredericia foto

Haderslev foto

Middelfart foto

Odense foto

København foto

Kunsten er så, jeg har købt licens til alle siderne hos theme.co i themet x Theme, og jeg vil gerne have sitet (på sigt alle sites) udviklet i denne. I er uden tvivl bedre til web herinde end jeg selv.

Håber nogen har mod på opgaven.

Mvh

Rene

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Der er helt sikkert masser af Wordpress folk der gerne vil hjælpe dig her

Er de nye websites blot en 1-1 konvertering af de gamle sider, eller tænker du at du skal have mere funktionalitet, måske en form for Webshop så dine kunder selv kan vælge og købe billederne online ?

Jeg syntes også at det ser ud som om at flere af dine sites har stort set samme indhold, er det bevidst ? Google har det ikke så godt med Duplicated content, men måske er det blot fordi jeg ikke har nær læst dem grundigt nok.

//Morten

Tilmeldt 29. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Fra  Debana Skrevet kl. 15:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene 

Vi fra Debana har kontakt til forskellige webudviklere og jeg tror helt klart vi kan sende dig videre til den rette.

Du må meget gerne skrive en mail til morten@debana.dk eller ringe på 71 99 04 71 og så kan vi snakke lidt videre omkring dit projekt. 

Med venlig hilsen

Morten

Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 74
Fra  KXT Development Skrevet kl. 16:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Vi kan godt hjælpe dig med at lave et nyt design til dine hjemmesider, kontakt mig gerne på email: kvs@kxt.dk for en nærmere beskrivelse omkring hvad du godt kunne tænke dig af designet, og for at modtage et uforpligtende tilbud på dette.

Vores priser er fra 1000 kr. per særligt design der skal laves.

Med venlig hilsen,

Kevin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at lægge et opslag ind på Amino Freelancer hvor der sidder mange og kan give dig et godt bud. 

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 22:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)