Situationen er at vi har haft en kunde som vi har udført noget lønpak for. Kunden skiftede så med meget kort varsel til et andet pakkeri. Vi står så nu i den situation, at vi har overkapacitet mht. personale, varer m.m. Og derfor skal vi naturligvis have fyldt det "hul" hurtigst muligt. Den kunde vi har pakket for, har vi også stået for distributionen for og har således adresser på slutbrugerne. Mit spørgsmål er nu om vi rent juridisk godt må kontakte disse kunder pr. brev med et godt tilbud fra os. Har forespurgt på det lokale erhvervskontor og de mente ikke umiddelbart at der skulle være problemer i det. Der har aldrig været nogen former for kontrakt, hverken skiftligt eller mundtligt. |
Yeep:Der har aldrig været nogen former for kontrakt, hverken skiftligt eller mundtligt.
Juridisk = Sikkert
Moralsk = Nej
Og så burde i måske lige tænke på hvilket signal i sender til fremtidige kunder hvis i begynder med at snyde forhenværende kunder.