Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God ide - søger webudvilkler til den?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har en rigtig god ide, som jeg meget gerne vil realisere. Jeg er ikke selv webudviklingskyndig, så defor henvender jeg mig til jer. Skriv endelig til mig hvis I vil høre mere. Besvarer kun seriøse henvendelser. Jeg har tidligere udviklet Djuxe.com, som er en fjernstation for playlister. Håber at høre fra jer. 

DB

Mads

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil hyre nogle til at lave et stykke arbejde for dig så kan du benytte Amino Freelancer hvor de sidder og venter på opgaver :)

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Harlle.

Jeg går udfra at det er en webudvikler du søger. 

Kan du ikke prøve at uddybe lidt her, Det er et MEGET bredt indlæg.  

God weekend :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads 

Jeg tror du før langt flere seriøse henvendelser hvis du uddyber dit faktiske behov. Er det en normal hjemmeside du ønsker, eller er det en større løsning? 

Såfremt dit behov ligge indenfor vores normale ydelser er du meget velkommen til at kontakte mig direkte. Du kan læse om vores kompetencer samt ydelser på www.erhvervshjemmesider.dk

Hav en rigtig god søndag :-) 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Mads

Hvis du allerede har været i gang med et projekt, så har du jo en idé om hvad der kræves, og det er jo en god start.

Jeg vil måske godt kunne hjælpe dig med en webudvikler, men som flere har været inde på så mangler jeg en del oplysninger - den vigtigste er nok, forventer du at betale webudvikleren i "klingende mønt" eller i "fugle på taget" ?

Når jeg spørger så direkte så er det fordi der er mange herinde der mener at hvis de leverer en genial idé, kan de få en udvikler til at arbejde gratis, og det er der ikke mange af de dygtige der gør Wink

//Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)