Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Coolrunner - Hjælp til integration

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner.

Jeg skal have integreret www.Trendday.dk med coolrunners system. Jeg ved man kan betale for den ene løsning, men vil meget gerne vide om der er nogle der har API-kode til de andre integrationer. Jeg bruger shopify btw :-)
- Så hvis der er nogle der har erfaringer med coolrunners integrationssystem, må i meget gerne give nogle inputs.

Kasper

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik dem til at integrerer det gratis på min Magentoshop. Men det er ved at være et par måneder siden.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt!

- Tak for det kim. Kan du huske hvem du var i snak med?

Kasper

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig et svar.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71, må man spørge hvor mange forsendelser du har om måneden?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke så mange ordre pr dag. Hvorfor ?

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte blot, om coolrunner stillede nogle krav om det. :-)

Tak for svaret.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke mig bekendt. Jeg tror næsten alle får samme pris, men måske man kan forhandle med dem, hvis man har rigtig mange ordre.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte blot i forhold til integrationen. Har et par Drupalsider, som jeg overvejer at få integreret med CoolRunner.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)