Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma og bolig på samme adresse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  michaelwarming.dk Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Håber jeg har ramt den rigtige ´kategori side ´

Hårdt brug for at spare på de dyre afdrag,,,

Jeg er meget interesseret i at høre noget om firma på bopælen. Har en mindre entreprenør virksomhed, der beskæftiger sig med facadebehandling og anlægsgartneri, en del af grunden er lavet til have udstilling, og der bliver brugt plads til opbevaring af stillads maskiner m.m.  Men hvad kan man trække fra her? Har også haft nogle alternative tanker med at få lejere ind på grunden, enten til opbevaring ( har kun ude areal til det ) Eller lige frem en ekstra lille bygning til udlejning. Ideér modtages meget gerne :-)  da det er blevet al for dyrt at ´sidde´huset  

Håber at høre fra jer. Mange tak.

Hilsner

Michael Warming

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

gardenview:
da det er blevet al for dyrt at ´sidde´huset  

Er det din privat bolig der er alt for dyr ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  michaelwarming.dk Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er det

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Du kan ikke i princippet bruge penge på vedligeholdelse af noget, som ikke er ejet af din virksomhed - da det bare vil blive set som værende en måde at "undgå" skat på. 

Hvis du eksempelvis har et dedikeret rum på fx 20 m2, hvor der ikke er noget som helst, ikke en skraldespand som er privat ejet, så kan godt bruge "firmapenge" på eksempelvis møbler, maling etc i denne sammenhæng - men du må ikke have den fjerneste mulige private gevindst af det - og du bør helt sikkert lade dig rådføre af en revisor, du kan stille til ansvar efterfølgende hvis Skat kommer med spørgsmål til dine udgifter, som du afskriver på. 

Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  michaelwarming.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak... det må jeg prøve. Og have areal er måske endnu mere 'kringlet' at bruge og trække fra i firmaet....

Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  michaelwarming.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak... det må jeg prøve. Og have areal er måske endnu mere 'kringlet' at bruge og trække fra i firmaet....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)