Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed med gode muligheder. (Fiskegrej)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Komplet webshop sælges

Vi er blevet enige om, at sælge vores webshop som startede som et familie projekt. Dette skyldes, at tiden til webshoppen er knap og vi derfor ikke kan bruge den tid vi ønsker på projektet.

Webshoppen er en webshop som sælger fiskegrej til gode priser. Vi bestræber os på, at have en side som kan give mange muligheder for videreudvikling og dette ligger navnet også meget op til.

Webshoppen sælges med hjemmeside og lager, så siden er klar til brug ved modtagelse. Vi har haft gode successer når vi har brug tid på webshoppen. Shoppen kommer både med aftaler til betalingsmoduler samt Nets og derudover kommer webshoppen også med gode aftaler til forskellige leverandører.

Jeg vil ikke skrive alt for meget her i amino opslaget, men kontakt mig endelig på en privat besked eller på min mail yupsdk@icloud.com hvis du ønsker yderligere informationer omkring webshoppen.

Produktlager kan købes separat

Har du allerede en webshop eller butik som mangler ekstra på lager, så tøv endelig ikke med, at kontakte os da vi sagtens kunne være interesseret i, at sælge varelageret blot.

Du er meget velkommen til, at kontakte os så vi kan vise frem hvad vi har og hvad vi kan lave aftale.

- Glæder mig til, at høre fra dig :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager stadigvæk imod henvendelse :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Henvendelse tages stadigvæk imod.

Kan kontaktes på telefon nummer 40 31 33 97

Eller på mail: yupsdk@icloud.com

Håber på nogle henvendelser fra jer :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)