Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ONLINE MADPLANER

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, endnu en gang tak for svar!

Jeg går fluks i gang med at besvare de spørgsmål, du stillede mig.

Meningen er at lave en hjemmeside med tilsvarende facebookside. Facebook har jo den enestående egenskab, at man kan sprede og dele ting. Lige så snart en liker noget, så ser hele ens vennekreds det. 

Jeg sætter super meget pris på din hjælp, og jeg vil arbejde på at føre min idé til livs. 

Hilsen Kasper.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Lidt mere tærkrumning til dig: NoMilk.dk

Hvem har bildt dig ind at mælk er sundt? Måske Arne Astrup, også kendt som Arla Astrup. Se blot mandens interessekonflikter. Det er blandt andet årsagen til den store forvirring blandt KU uddannede ernæringseksperter.. store summer moneyz...

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan du have ret i. Men min kendskab til ernæring, fortæller mig, blot ved at læse næringsindholdet i mælk, at mælk er sundt. Rig på mælkeprotein (Casein) og indeholder en masse kalk. Jeg mener personligt, at der mangler logik hos de danske ernæringseksperter. 

Hilsen Kasper.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor har du dit kendskab til ernæring fra?

Mælkeprotein (kasein) har længe været klassificeret som kræftfremkaldende (carcinogen). Der er mange kilder, men denne video er fin: http://nutritionstudies.org/provocations-casein-carcinogen-really/

Du er klar over at nomilk.dk er drevet af uafhængige danske læger?

Det kan godt være at mælk indeholder kalk, men det indeholder også andre ting, som du ved animalsk protein, som øger surhedsgraden i blodet og derved dræner knoglerne for kalk.

Dem som ønsker at vide lidt mere og udvide deres horisont, kan læse meget mere om mælk. Bonusinfo på HelePlanter.dk.

Jeg er ikke ernæringsekspert, jeg har blot en øget interesse for for fødevarer og ernæring.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, endnu en gang tak for svar!

Jeg tror diskussionen er kørt lidt for vidt nu omkrig mælk. Hehe.

Tusind tak for hjælpen, og jeg vil bestemt undersøge, hvad du siger og tage imod dine råd!


Hilsen Kasper.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)