Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook leads annonce

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har via Power editor oprettet en lead formular til virksomheds facebookside. 

Udover at jeg er lidt træt af betale for at folk klikker på annoncen og ikke kun hvis de sender formular (kan det undgås?), så kan jeg se i power editor at jeg har fået et lead. Men hvor finder jeg oplysningerne om denne lead? Jeg undrer mig over, at jeg ikke har fået nogen notifikation om at der er kommet et lead.

Nogen der kan hjælpe

Vh.

Morten

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Du kan finde dine leads via din Facebook side. I toppen vælger du "Publishing tools" og herefter klikker du "Lead Adverts Form" ude i venstre side. Herfra kan du download dine nye leads :)

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Og...

Hvis du ikke har ændret i bidding metoden er din lead-ads annonce optimeret for at give leads. Du bliver dermed opkrævet for impressions og ikke pr. lead eller pr klik. Et klik på din annonce er dermed dog et resultat af den impression du har betalt for.

Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin
Mange tak for hurtig svar. 

Ved du om jeg kan jeg ændrer en indstilling, så jeg får en notifikation omkring en ny lead? Jeg vil jo gerne svare kunden hurtigst muligt.

Morten

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Det er desværre ikke muligt at gøre direkte fra Facebook - endnu. MEN du kan anvende en tredjeparts software kaldet Driftrock - Lead Response til at integrere med dit crm-system og lave auto-responder til nye sign-ups: https://www.driftrock.com/apps/lead-response

Mvh Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)