Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville i vælge Kickstarter i DK, UK eller USA?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Som jeg også har skrevet med et par andre om herinde, så har jeg valgt at takke nej til efterhånden rigtig mange investorer grundet uenighed i ejeraftale, vilkår og lign. Vi har én investor som stadig hænger med os, og som er perfekt for os i forhold til hans enorme kompetencefelt, hvor han er siddende direktør i en af Danmarks største babyudstyrskæder. Dog har jeg sagt nej til flere investorer der var parat til at lægge millioner kroner i projektet, da jeg ikke kunne mærke den mavefornemmelse som skal give mig tilliden i samarbejdet. 

DERFOR prøver vi så nu at kombinere vores kommende direktørs indskud med en Kickstarter kampagne. 

Mit spørgsmål lyder så nu på... hvor ville i dirigere denne kampagne hen? Bør vi fokusere på det danske marked som på sigt vil fylde meget meget lidt, eller gå efter UK eller USA med det samme, da nogle af vores hovedaftagere ligger hér? Vi har p.t. en dansk speak på vores video, men kan på få dage have både tysk, engelsk og fransk klar! 

Vi kunne ikke rigtigt se på websiden om vi der er bosiddende i DK kun kan afholde kampagner i den danske KS. 

Er der nogen der har saglige input til vores lille problematik?

:) God dag til alle.

P.s. Vi går efter et beløb der skal dække første MOQ ordre samt udgifterne med at få den hjem fra østen. Ca. 300.000 kr

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg TROR ikke dit projekt egner sig til Kickstarter, men prøv da gerne...

Såvidt jeg kan se er den danske udgave IKKE åben endnu...

Den engelske er nystartet og har ikke megen aktivitet...

US udgaven virker da, men Kickstarter er beregnet til projekter der er svært at få finansieret andre steder, som er til gavn for mange -- dit projekt kan du let få finansiering til andre steder og det lyder som noget der skal gavne DIG....

SKAL du absolut prøve det så prøv i USA men forbered dig på spildt arbejde...ellers skal du gøre mere ud af at fortælle,  hvordan dit projekt hjælper dem der yder bidrag (eller andre).

Husk det er grundlæggende dig selv der skal ud og få dine venner til at tilmelde sig kickstarter, så dine venner yder bidrag. Det er ikke kickstarter der er ude og søge efter bidrag for dig...det er rigtig at der er andre der ser dit opslag på kickstarter, men DU skal skaffe Kickstarter brugere som vil hjælpe dig.

Synes du skal sige ja tak til de investorer der tror på dig.

Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for indput - :)

Træls hvis den danske ikke er åben, men så er den amerikanske måske det bedste bud, og det vil ikke blive et problem men en udfordring mere, at få pledgers fra egne kilder. Sådan er livet jo... hvis man ikke vover vinder man heller ikke. 

Jeg kunne dog aldrig drømme om at sige ja til investorer blot for pengenes skyld. Det er meget vigtigt at vi er enige om de vilkår der sættes ind i ejeraftalen, og den investor som jeg har valgt, er netop valgt på baggrund af hans massive kontaktflade i det store udland, til butikskæder der hurtigt kan få hjulene igang. 

Som sagt, så vil jeg hellere starte i det små med et fantastisk stærkt team, end sidde med et par millioner og en masse hovedpine fordi vi ikke kan samarbejde. Men sådan er vi jo så forskellige.

:)

Undrer mig over at det danske KS ikke skulle være oppe og køre?!! Mener bestemt at jeg har set projekter kørende derfra.

God aften herfra

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)