Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til papkasse - emballage

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle kammerater og jeg har fundet en forretningside. Vi er i etableringsfasen og er ved at produktudvikle og indhente forskellige data.

Vi har forsøgt at finde en egnet emballage til vores produkt. Emballagen skal være fremstillet af "almindelig / brun) bølgepap og have mindstemålene - 27cm (H) * 11 cm (D/B) * 8 cm (D/B).

Det kunne være fantastisk hvis æsken havde en form for hank / håndtag i toppen samt at den kunne åbnes og lukkes med en "folde-mekanisme".

Emballagen skal være fra en europæisk forhandler og kunne erhverves i moderate mængder (ca. 100 ) til en fornuftig pris.

Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe os videre i processen.

Vh

Morten

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej

Det er nok svært at finde en kasse der passer til jeres mål.  I kan få kasser lavet efter må, men for prisen ikke skal blive alt for dyr skal i nok tage min. 500 - 1.000 stk.

Prøv at snak med en konsulent fra emballage producenterne:

DS Smith

Snurfit kappa. 

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt. at tage fat i Rajapack - de kan klare det meste.

I har dog den begrænsede mængde imod jer :(

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har kontaktet Smurf kappa og afventer svar.

Jeg har ledt efter en passende emballage type pas rajapacks hjemmeside dog uden succes.

Maengden skulle gerne blive oeget med tiden. Vi er bare ikke resource staerke nok til at kunne bestille flere tusinde emner I opstartsfasen.

Vi takker for jeres svar til votes projekt.

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Set skal naevnes yderligere at maalene paa emballagen ER anvisende of maa gerne variere I stoerelsen.

Vh

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Som andre har nævnt bliver dte nok en temmelig dyr fornøjelse, at få specialfremstillede kasser i så lille mængde..

På Jakodan.dk kan du søge efter størrelsen på emballagen, så lister den produkterne efter den der kommer tættest på som her; http://www.jakodan.dk/emballage/papkasser-alle.html?jakodan_length=27&jakodan_width=11&jakodan_height=8

Vi har feks denne postæske; http://www.jakodan.dk/emballage/papkasser-alle/postaeske-brun-str-3a.html som også findes i sort; http://www.jakodan.dk/emballage/papkasser-alle/postaeske-str-3a.html

Øverst på hjemmesiden kan du bestille en gratis vareprøve af emballagen før du køber den, så du kan se om størrelsen passer :)

Med venlig hilsen

Nina fra Jakodan

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak Nina.

Jeres side er et hit! - Vi har tilladt os at bestille en vareprøve af jeres æske, som vi er sikre på at den er passende til vores produkt.

Vi takker jer allesammen endnu engang for jeres råd og support.

vh

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 05:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi producerer kasser og æsker m.m. i alle størrelser, også i tilpassede mål, og du kan vælge at få dem i brun, hvid, sort eller med dit eget tryk på.
Ligesom almindelige tryksager kan produceres billigt i digitaltryk, kan vi nu lave emballager i bølgepap med digitaltryk hvilket har påvirket prisen væsentligt i nedadgående retning.

Der er ingen mindste antal pr. bestilling, og det er ikke usædvanligt at vi leverer 25, 50 eller 200 stk.

Priserne vil naturligvis være påvirket af mængden, men jeg regner gerne en pris på en æske/kasse som laves helt efter jeres behov/ønske. Smid mig en mail med jeres ønsker til kt@mpi-as.dk hvis du er interesseret.

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)