Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til alle med webshop. Hvordan ville i tage imod dette...

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hj alle webshopejere på amino.

er blot en lille forespørgsel på en lille ide med pusler med og kunne godt tænke mig at hører jeres tanker.

ideen:

hvad ville i sige til at kunne tilbyde jeres kunder 1,2 eller 3 time levering, fra de har købt online os jer Og til en pris der sagtens kan konkurrere med postdanmarks 1-3 dages levering.

Min ide går ud på at tilbyde eksterne leveringsbude for webshops i Københavns området til at starte med. Er et koncept der så småt tager fart i uk og USA. 

Du tilmelder dig som webshop og modtager et plugin til din checkout kurv , hvor kunden kan vælge levering inden for 1-2-3 timer til en pris på 49-59 kr ligger ikke fast. når ordren er afgivet pakker webshoppen pakken som normalt og der vil så komme et bud og hente pakken og leverer inden for tidsfristen. Denne leveringsmetode vil selvfølgelig kun blive vist til kunder, der har indtastet det postnummer vi vil leverer i, så ikke man skuffer kunder med noget de ikke kan få. 

Servicen beholder de 49-59kr for levering og webshoppen vil så skulle betale en månedlig ydelse på 199-299kr alt efter antal pakker.. Men med en prøve periode tænker jeg.

ville hører om det var noget i ville benytte jer af og hvad siger i til modellen med en lille månedlig betaling.

I min optik, kan man på den måde tilbyde kunderne noget super fedt og værdifuldt for dem, ved at de modtager nogen timer efter og kan måske gøre de vil vælge dig istedet for en udenlandsk webshop eller en anden dansk.

kom med jeres synspunkter på ideen og jeres konstruktive kritik.

rigtig god dag alle sammen.

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder som en rigtig god ide. Det burde der være muligheder i

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som et spændende koncept, og jeg tror, at det vil give idé i de større byer. Hvis du kan få det op at stå, kunne jeg godt forestille mig, at der er mange, som vil hoppe med på vognen.

En rigtig god ting, og noget som du kan markedsføre idéen med er, at der ikke er nogen udgift for webshoppen pr. pakke - men kun en mindre månedlig omkostning.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback indtil videre og er helt klart, som du siger Martin, er de store byer som Kbh, Odense, Aarhus , der ville give mening.

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Super idé, topprospect Yes

Afhængig af markedsføringen, tror jeg helt sikkert, det nok skal blive taget godt imod.

Sig til, hvis I for brug for hjælp.

God weekend!

Dbh,

AnalyzeMe

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal jeg nok gøre :-)

Modtager gerne mere feedback fra webshopejere, så jeg kan danne mig et overblik over interesse :-)

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig ikke andre der har lidt kommentare og feedback på ideen?

Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Super fed ide! Jeg driver selv et par webshoppe den ene sælger tøj til kvinder. Fashionuneed.dk hedder den og fysisk er vi placeret nær Roskilde. Men de kunder der handler i netop denne shop er gerne fra Nordsjælland eller Jylland, så her vil der nok være en udfordring. Men okay hvis jeg ville kunne reklamere med at "vi" kan levere på under 3 timer, så øger det måske salget i nærheden af min adresse.
Du skal da helt klart køre på med din ide! Og jeg vil gerne være testpilot😄

God vind

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Konceptet lyder godt. Der et par spørgsmålstegn.

1) kan shoppen nå at pakke før i kommer. Man kan have mange pakker igennem her i Feks julehandelen.


2) kan du holde din kostpris på det. Dit bud skal køre stjernekørsel. Og selv med en UBER chauffør (det koncept jeg tænkte på som ligner) vil det koste mere. Husk både du og chaufføren skal tjene.




3) hvad når kunden bestiller kl 21.00

Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Fürst & Aabye I/S Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er bestemt en fed ide. Det skaber også troværdighed og en fed service for os som webshobejer. Jeg ville byde ideen velkommen, og klart tilbyde det til mine kunde.

Vh/ Nicolaj
Selyset.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)