Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger SEO mand/kvinde til on-page SEO

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Denise,

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med opgaven. Umiddelbart vil jeg foreslå at lave en keyword research og keyword mapping, hvor hver sider får et eller flere søgeord, som der skal ranke på. Dertil optimering af titles og meta descriptions. Keyword optimering af tekst, headers mm. Her leverer jeg gerne letforståelige Google Best Practice guides, så du hurtigt selv kan skrive optimale sider, titles, meta og headers fremadrettet.

Sudat med ikke mindst optimering af intern linkstruktur. Billederne skal selvfølgelig også optimeres bedst muligt, hvilket jeg også foreslår som noget af det første. 

Jeg løser hellere gerne ovenstående for en pris på 3500 kr.

Hvis du er interesseret synes jeg vi skal tage en snak og aftale nærmere. tlf: 36981019 Skype: oliverdenham mail: oliver.denham@gmail.com

Jeg har omtrent 10 års erfaring med alle facetter indenfor SEO og sender dig gerne nogle referencer, hvis du øsnker det

mvh

Oliver

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise,

Timothymedia.com og jeg vil helt sikkert kunne hjælpe dig rigtig effektivt i gang med din SEO - Og så også til en pris der ser fornuftig ud i dine øjne.

Send endelig en mail til mat@timothymedia.com
O
g så skal jeg nok hjælpe dig godt i gang!

Mvh Matias

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)