Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

abonnement på hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  BoligRedningen Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg er simpelthen nød til at spørge nogle af de kloge computer folk og iværksættere som der er herinde.

Jeg fik lavet en hjemmeside til mit firma, som jeg fik et firma til og betalte en del penge for den.

Min hjemmeside er lavet igennem noget som hedder smartweb og jeg betaler 199 kr. + moms pr. måned.

Mit firma er deltidsplan, da jeg har fuldtidsarbejde ved siden af, men jeg har selvfølgelig til hensigt at tjene penge.

jeg syntes måske det er lige rigeligt at betale 199 + moms pr. måned, firmaet som har lavet hjemmesiden oplyser at jeg er bundet til det, da hjemmesiden er lavet i det system.

Jeg har fået oplyst at det selvfølgelig kan ændres men det koster minimum 5.000 + moms, hvilket jeg syntes er mange penge da jeg allerede har betalt mange penge for hjemmesiden.

Er der virkelig ikke noget jeg kan gøre? er jeg nødsaget til at betale det dyre abonnement?

med venlige hilsner

Kent

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kent 

Der findes anno 2015 som udgangspunkt to løsninger når det kommer til hjemmesider.

1) En hosted abonnement løsning (Som du har) 

2) En open source løsning hvor du selv ejer rettigheder samt selve hjemmesiden

Med løsning 2 kan du selv tage kontrollen fuldstændig over din hjemmesideløsning. Den eneste påtvunget omkostning du vil have herigennem vil være et par hundrede kroner om året til et webhotel. Eventuelt Unoeuro. 

En af de mest populærere open source løsninger er WordPress CMS. WordPress er anno 2015 verdens mest ubredte CMS-system til hjemmesider. Vi bygger alle vores kunders webløsninger i WordPress CMS - hvorigenenm vi tilbyder at opsætte en moderne hjemmeside for en engangsydelse. Derved slipper du altså for påtvunget løbende omkostninger og gebyrer

Det skal i denne sammenhæng siges at WordPress i øvrigt er super brugervenligt - og derved nemt at administrer. 

Såfremt du ønsker at se diverse hjemmesider udarbejdet i WordPress, så er du velkommen til at kigge vores referenceliste igennem: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Kontakt mig uforpligtende på tlf. 27 58 02 92, eller på mail simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan vi sammen finde en løsning som over tid uden tvivl vil tjene sig ind rent økonomisk ift. din nuværende løsning. 

Hav en rigtig god aften :-) 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu sidder Simon i et firma som KUN arbejder med Wordpress så derfor har han kun nævnt det :) Men der er mange flere CMS'er som er rigtig gode. Alt afhænger af dem du finder til at lave din side og hvilke præferencer de har til et ønsket system.

Det du har gjort er at du har kastet dig ud i det uden at snakke med nogle om hvilke muligheder du har. Når det gælder hjemmeside så bør man altid have en med på sidelinien som ved hvad det drejer sig om og som forstår deres sprog og kan redde dig hvis du skulle komme i uføre.

Tilmeldt 26. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også tilhænger af Wordpress. 

Du kan købe en billig host. Jeg regner ikke med, at du skal bruge særligt meget plads. Du kan hurtigt finde en oversigt over priser og webhoteller. En google søgning ga' mig:

http://pengepiloten.dk/webhotel/

http://webhotelsoversigt.dk/ 

http://www.nethoteller.dk/

Du kan få et helt ned til 8 kroner måneden. Det vil sige 96 kroner om året + 45 kroner for domæne. 141 kroner om året kan du selv gøre det for, hvis du bare skal have en lille hjemmeside med et enkelt design :)

Men du skal selvfølgelig sætte dig lidt ind i det tekniske :)

Hjemmeside om danske aktier

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:

Nu sidder Simon i et firma som KUN arbejder med Wordpress så derfor har han kun nævnt det :) Men der er mange flere CMS'er som er rigtig gode. Alt afhænger af dem du finder til at lave din side og hvilke præferencer de har til et ønsket system.

Det du har gjort er at du har kastet dig ud i det uden at snakke med nogle om hvilke muligheder du har. Når det gælder hjemmeside så bør man altid have en med på sidelinien som ved hvad det drejer sig om og som forstår deres sprog og kan redde dig hvis du skulle komme i uføre.

Korrekt :-) Jeg nævner WordPress fordi jeg uden tvivl mener at det er det bedste CMS til standard hjemmesider når vi snakker denne prisklasse. Men ja, det blivet tit et halv religiøst spørgsmål når vi snakker hjemmesideløsninger. 

Nu hvor du nævner der er andre muligheder: Jeg kunne i trådstarters interesse godt tænke mig at høre hvilket CMS som du mener et det bedste, hvis jeg som virksomhedesejer efterspørger en simple hjemmeside med 4-5 undersider og en kontaktside. Jeg ved dog intet konkret om behovet i denne tråd endnu, men udfra hans nuværende løsning lyder det ikke langt herfra ift. den pris der pt. betales. 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Børsting Sørensen :

Niels Henriksen:

Nu sidder Simon i et firma som KUN arbejder med Wordpress så derfor har han kun nævnt det :) Men der er mange flere CMS'er som er rigtig gode. Alt afhænger af dem du finder til at lave din side og hvilke præferencer de har til et ønsket system.

Det du har gjort er at du har kastet dig ud i det uden at snakke med nogle om hvilke muligheder du har. Når det gælder hjemmeside så bør man altid have en med på sidelinien som ved hvad det drejer sig om og som forstår deres sprog og kan redde dig hvis du skulle komme i uføre.

Korrekt :-) Jeg nævner WordPress fordi jeg uden tvivl mener at det er det bedste CMS til standard hjemmesider når vi snakker denne prisklasse. Men ja, det blivet tit et halv religiøst spørgsmål når vi snakker hjemmesideløsninger. 

Nu hvor du nævner der er andre muligheder: Jeg kunne i trådstarters interesse godt tænke mig at høre hvilket CMS som du mener et det bedste, hvis jeg som virksomhedesejer efterspørger en simple hjemmeside med 4-5 undersider og en kontaktside. Jeg ved dog intet konkret om behovet i denne tråd endnu, men udfra hans nuværende løsning lyder det ikke langt herfra ift. den pris der pt. betales. 

Hejsa

Nu sider jeg i et firma der rådgiver og hjælper vores kunde til at finde den bedste løsning, så jeg har ikke noget økonomisk i klemme ved at anbefale den ene løsning frem for den anden.

Alligevel vil jeg som regel ende præcist samme sted som Simon - nemlig at anbefale en Wordpress løsning.

Det gør jeg af flere grunde:

1. Det er langt det mest udbredte system, betyder det så noget ? Ja det gør det, det gør bl.a. at der er et "kæmpe" økosystem af temaer og plugins og konsulenter der kan hjælpe.

2. Det er utroligt brugervenligt - kan du arbejde med Word så kan du også arbejde med Wordpress

3. Du "ejer" løsningen, så der er ikke problemer med et månedlig fee, og problemer hvis man gerne vil skifte leverandør

Det koster selvfølgelig lidt mere at komme i gang med en Wordpress løsning, skal det gøres godt skal der en professionel ind over, og der er ofte også brug for lidt hjælp løbende - men det skal man ofte også på de løsninger man "lejer", f.eks hvis man skal arbejde lidt med SEO osv.

//Morten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)