Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankkonto til IVS eller ej

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg står og er ved at skal oprette en holding IVS. I den forbindelse skal der smides kapital i. Det skal dog ikke være det store endnu, grundet vores marked
Istdet for at gå ud og bøvle med banken, FØR jeg har et CVR, kan jeg så ikke indskyde kontant i 'kassen', og oprette selskabet. Når selvskabet er oprettet og jeg har CVR kan jeg så gå ind i banken og indsætte mit kontante indskud på kontoen?

Mvh 

Nick 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan anvende egen-erklæring såfremt indskuddet er 25.000kr eller mindre

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men har det noget med om jeg har en bankkonto eller ej at gøre fra start af? Er en egenerklæring ikke bare 'bevis' på hvad jeg har skudt i, samt hvor pengene er placeret? 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Egenerklæringen et en erklring fra dig som stifter om at du har indbetalt pengene til selskabet. Ikke nødvendigvis til en bsnkkonto, men det kan også være som kontanter

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick:

Hej, 

Jeg står og er ved at skal oprette en holding IVS. I den forbindelse skal der smides kapital i. Det skal dog ikke være det store endnu, grundet vores marked. 
Istdet for at gå ud og bøvle med banken, FØR jeg har et CVR, kan jeg så ikke indskyde kontant i 'kassen', og oprette selskabet. Når selvskabet er oprettet og jeg har CVR kan jeg så gå ind i banken og indsætte mit kontante indskud på kontoen?

Mvh 

Nick 

Jo men du står jo ikke bedre i forhold til bank ved at vente. Så ved banken du har et IVS og nu SKAL du har sådan en konto - og de er ikke lettere end i startfasen at se at få banken forhandlet på plads vil jeg sige. Men det er ved under 25.000 kr fuld lovligt

(værre hvis man er i RKI - for så kan man stå med et IVS og IKKE kunne få konto til det - og så er det møgbesværligt - det er der en del fald med - der er det i valle fald vigtigt at ha check på bank inden)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)