Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ThinkPad T450s w/Nvidia Graphics (non-dockable)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har erfaring med at købe dem med black friday tilbud?

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Gentofte
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Fra  TriGemini Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, men jeg kan til gengæld kraftigt anbefale dig at investere i Next-Business-Day support.  Det har personligt reddet mig adskillige gange - og netop Lenovo er en af de få leverandører der yder denne service.  Vi ved jo alle, at PC'ere ikke holder evigt - at stå med en deffekt PC i en travl hverdag og skule vente 2-4 uger på værksted er langt fra optimalt.  Med denne service ringer du blot og en tekniker kommer ud til DIG, hvor du end sidder og reparerer på stedet!

Eks. har jeg bl.a. fået skiftet motherboard to gange, keyboard og skærm en gang!

Bemærk at denne ydelse skal bestilles sammen med PC, det er for sent hvis du gør det bagefter.

PS: Jeg er på ingen måde relateret til Lenovo.  Man kan tilkøbe samme service hos DELL.

Med venlig hilsen,

Henrik

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for forslaget. Det lyder som en god plan, hvis prisen er OK. I tilfælde af nedbrud har jeg altid en billige maskine, som jeg kan fortsætte arbejdet på. Jeg har ikke haft problemer siden jeg startede med min Thinkpad A30, og det bliver min sjette Lenovo. T-serien er fremragende, udover T440, som integrerede touchpadknapperne med touchpadden, hvilket var en katastrofe. Det underlige ved T450 er deres 6-cellede batterier, som er giver en rund humpel under maskinen, hvilket ser meget underligt ud. Det ser ud til, at de finder på noget dumt hver gang de udgiver en ny version...

God vind.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Du kan vist få en 10% rabatkode til Lenovo model T på http://rabatkongen.dk/shop/lenovo/

/S

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, der er allerede 10% på Lenovoshoppen her i weekenden.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)