Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Progarm til at håndtere booking, onlinekurser, salg af kurser. Landingpages og evt. nyhedsbreve

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogle der har erfaring med hvad det bedste program er for at håndtere bookninger, betaliinger og salg af kurser og online kurser.

Hvad er den billigste og bedste løsning. Jeg har kigget på easyme, men synes det bliver ret dyrt, det koster 6,8 kr hver gang en klient gør noget plus 2,8 %. Så hvis man slæger et coachingforløb til 5000 kr, så bliver det jo et ret betragtlig sum. Er der nogle som har et bedre foreslag. 

Tusind tak og kh Charlotte Bang

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Jeg ved ikke hvor du har de priser fra fra ?

jeg får hvis jeg gå ind på http://easyme.dk/priser får jeg det til 6,25 pr booking og det tro jeg ikke du får meget billiger.

Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Citér,

Det har du ret i det er faktisk kun 5 kr men det kan være det er ex. moms. Men dertil kommer 1,7 % for betaling. Kh Charlotte

Ellers skal man klare betalingen på en anden måde det kan man så også 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kender ikke firmaet, men 1,7% i transactions fee, lyder meget rimeligt. 

Jeg har i  situationer betalt opimod 3% for at det går via betalingskort. 

Man skal se det som at det er billigere end kassekredit - og så får man i det mindste betalingen. 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

CharlotteBang:
Men dertil kommer 1,7 % for betaling. Kh Charlotte

Det lyder mere en rimeligt, du skal sammenholde det med det omkostning og risiko du ville have ved at udvikle det selv, jeg kender ikke markedet i detaljer, men du skal også overveje hvor meget tid du vil bruge på at se om du kan få den ned til 1,5 %, din tid er jo heller ikke gratis.

//Morten

Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle jeres svar. Det er rart at vide, at det er meget rimeligt. Så jeg er taknemlig for jeres svar. Kh Charlotte

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte, 

Du kan sammenligne med: https://stripe.com/dk/pricing

Det er en af verdens største betalingsudbydere. Der skal du bare programmere alt omkring betalingen - altså det eneste de gør er at flytte pengene for dig fra A til B, i din eget programmeret hjemmeside/service. 

Så det er bestemt fair. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)