Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæneregistrering - Det virker simpelt, og er det sikkert - men kan stadigt godt bruge et råd eller to...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Fra  MOERHED Skrevet kl. 03:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej... jeg har netop taget skridtet op sagt op på mit arbejde - og vil starte selv i det nye år...

Som alle nye iværksættere, som har jeg læst og undersøgt en hel del inden - men når man så rigtigt kommer igang, så opstår der mange spørgsmål, og jeg er helt sikker på at det her er det rigtige forum at få lidt svar.

Det er mit indtryk at det vigtigste er at få købt domænenavn som noget af det første... Og nu har jeg så bestilt navnet, hos danmain, og valgte så også yderligere to muligheder for mails til outlook...

Men da jeg så fik fakturaen, blev jeg lidt i tvivl...

Er det den rigtige (billigste og bedste) vej at gå?

egentligt ville jeg bare "sikre" mig at ingen tager mit domæne, og kun købe navnet... Og går ud fra at man kan tilkøbe e-mails bagefter...?

Og hvad er i det hele taget forskel på domæne og webhotel?

Har ikke gennemført handlen... men jeg vil bare sørge for at der ikke er nogen der tager mit "navn"...

hvilken vej ville i gå - og har i hvis der er nogen som har forslag til bedre sider til domæneregistrering modtages det gerne... :)

Det kan virke simpelt, og det sikkert også, jeg vil bare gerne have en god start på mit nye eventyr.

På forhånd tak...

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Palle.

Du kan sagtens købe domænet. F.eks. ved gratisdns.dk. Så har du navnet.

Senere kan du købe et webhotel. Webhotellet er plads hvor du ligger din hjemmeside, og typisk følger der en e-mail løsning med også.

Du kan også købe et e-mail produkt uden webhotel hvis du ønsker det.

Jeg håber det besvarede dit spørgsmål.

Held og lykke med dit eventyr. :)

/Kim

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)