Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personoplysninger i Magento

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 15
Indlæg ialt: 31
Fra  Shoptonic Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, håber at jeg opretter i det rigtige rum, ellers må i sige hvis det er forkert :)

Har i min privatlivspolitik overset denne tekst:

"Kontakt vedr. personoplysninger
Hvis du ønsker adgang til de oplysninger, som er registreret om dig hos FIRMANAVN, skal du rette henvendelse på xxxx@xxxx.dk eller telefon xx xx xx xx. Er der registreret forkerte data, eller har du andre indsigelser, kan du rette henvendelse samme sted. Du har mulighed for at få indsigt i, hvilke informationer der er registreret om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven. "

Mit spørgsmål er så, hvem er det jeg skal skrive som folk skal kontakte?

Tænker at det ikke kan være mig selv, da jeg kan se deres oplysninger nogle steder.

Jeg bruger Magento til min webshop hvis det hjælper.

Mvh Aleksander Johansen

(har oprettet samme tråd for et par uger siden, men har ikke fået svar så jeg prøver igen, da det er ret vigtigt)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender intet til det område, så det er kun et gæt jeg kommer med - jeg kunne forestille mig, at det er dig selv du skal skrive på. Hvis jeg lavede en handel på din webshop, og gerne ville have af vide hvilke informationer du ligger inden med om mig, ville jeg blive lidt irriteret, hvis du selv bad mig kontakte et andet firma for at finde ud af det. Der ville jeg forvente at du kunne give mig informationen, evt ved at du så selv måtte hente informationerne fra andre. Men som sagt er det blot et gæt.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Kim - mennesker foretrækker at handle med mennesker, og her bør du selv tage ansvaret, og håndterer de henvendelser du får.

Den dag du får så stor succes at det er et problem, så kan du så rette det til en af de andre i den, til den tid, store organisation du så vil have Wink

//Morten

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aleksander

Hvilke oplysninger udover kundens adresse, email, telefonnummer og hvad de har købt skulle der være tale om?

Hvis en kunde henvender sig og spørger omkring dette kan du finde det hele selv, hvis kunden kan oplyse et ordrenummer eller lign.

Tilmeldt 12. Nov 15
Indlæg ialt: 31
Fra  Shoptonic Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak til jer alle, det har hjulpet :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)