Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal min webshop hedde?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Har problemer med navn til min webshop, jeg sælger billigt tøj, oftest alternativer til dyre mærker.  Jeg sælger kun tøj til overkroppen altså t-shirts, sweatshirts og hoodies. Jeg kunne godt tænke mig at man skulle købe fra min side fordi man kan få det billigt, min målgruppe er unge som måske er på en uddannelse eller andet og derfor ikke har mange penge til tøj. Må meget gerne være et navn der beskriver det er billigt men det er ikke en nødvendighed. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Disclothe

Ordspil mellem "discount" og "clothes" - og så er både .dk og .com faktisk ledigt, både med og uden bindestreg (disclothe/dis-clothe).

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Århus - København
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Topclothing

Overdel

Overdeal

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

upperbody.dk

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Stingy.dk er ledigt.. :D Stingy betyder nærig men hey. Det er der ingen der vil tænke over :D Frugal.dk var desværre optaget. Det betyder sparsommelig :)

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)