Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som har idéer til hvorfor DeluxLife havde 700k i underskud sidste år?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Christian9000:
 


Samt de trækker penge inden varen er afsendt. Hvilket er bund ulovligt

Hvad er der ulovligt i det? det er vel normalt at man skal have pengene før man kan sende varen? 

Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De må først trækkes når varen er afsendt !!! Og ikke når ordren er modtaget hos den pågældne webshop

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mathias:
Hvad er der ulovligt i det? det er vel normalt at man skal have pengene før man kan sende varen? 

Når man køber en bare på nettet med kort, så reserveres pengene, så shopejeren er sikker på at få sine penge. Meeeeen pengene må først hæves i det øjeblik varen er afsendt.

Hvis man ser på trustpilot og de mange andre klager over deluxelife rundt omkring, så er det ret tydeligt at de meget ofte trækker pengene i det øjeblik ordren modtages, og derefter først sender varerne mange dage efter.

Den praksis er ulovlig, men det giver shoppen øget likviditet. Hvis en vare ikke er på lager, så kan man (ulovligt) trække pengene med det samme, og bestille varen hos leverandøren, og vente på den kommer. Det kan vare en uge eller måske to.

Normalt vil man måske skulle betale leverandøren up front, og det vil sige at man skal lægge en del penge ud for at bestille varer hjem, inden man må trække beløbet fra kunden kort.

Trækker man pengene med det samme og venter med at sende varen til den kommer hjem fra leverandøren, så tærer det ikke på likviditeten. Jeg kan ikke udtale mig om deluxelife, men når virksomheder ulovligt trækker penge på folks kort, er det ofte pga. likviditetsproblemer.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Christian9000:
 


Samt de trækker penge inden varen er afsendt. Hvilket er bund ulovligt

Hvad er der ulovligt i det? det er vel normalt at man skal have pengene før man kan sende varen? 

pengene skal være på konto ja - men hæves så først når man sender. 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

pengene må først trækkes når varen er afsendt

 

Problemet opstår hvis Deuxlife ikke sender varen og de trækker pengene - Det er der uanede af sager med mod dem. Som sagt gå ind på Trustpilot og tjek. Så tror jeg hurtigt man finder ud af de ikke er helt ærlige i kanten

Må indrømme virksomheder som føre sig frem i rampelyset på andre folks penge har jeg intet til overs for.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)